Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor går man hen i Aalborg hvis man vil have en god thaioplevelse? Har aldrig besøgt en thai før, så er nybegynder på dette felt. Gerne en yngre der ser godt ud og gerne en b2boplevelse.

håber I kan hjælpe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig - Søger en yngre, "good looking" massør - Gerne med mulighed for at vælge til og fra omkring happy-ending :o)

 

Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer - Ser frem til at høre fra jer :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig - Søger en yngre, "good looking" massør - Gerne med mulighed for at vælge til og fra omkring happy-ending :o)

 

Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer - Ser frem til at høre fra jer :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre drenge, det findes simpelthen ikke i Aalborg..! Jeg har søgt med lys og lygte, jeg kan fortælle jer alle de steder i ikke skal gå hen, medmindre der selvfølgelig er kommet en ung pige i mellemtiden..!

den yngste thai er jeg løbet ind i, var ude på Hobrovej, Lilys thai massage. Og jeg vil skyde hende til at være et sted midt trediverne..

tror måske jeg har besøgt 5 eller 6 steder i Aalborg, og efterlyst det et par gange, uden der var nogen der kunne hjælpe mig.. Er blevet rådet til at tage til Hobro eller Randers, og besøge White Elephant, der skulle være yngre thaier som tilbyder 2b2, men det er det nærmeste Aalborg vi desværre kommer.. 

Dog skal det da siges at Sakura i Rantzausgade engang i mellem har en yngre thai til at komme.. Jeg ved så ikke hvad hun tilbyder, for fik kun at vide at jeg kunne komme og få det oplyst.. Og sad midt i familie frokost hundrede kilometer væk da hun skrev til mig om jeg havde lyst til at komme og besøge en yngre thai..! Og det er ikke sådan lige en smut tur jeg tager og finder på en underlig undskyldning for at komme ind og finde ud af hun kun tilbyder hj..! Og ja, hun skrev uden jeg havde skrevet til hende på forhånd..! Havde måske skrevet til hende et par dage tidligere..! Og iøvrigt nu når vi er omkring Sakura, så lad være med at tage der ind hvis i er interesserert et godt hj, for det giver hun ikke..! Altså, jo hun giver hj, men ikke godt.. ;-) 

Men lilys på Hobrovej, det var ganske udemærket, hun åbnede også op for at jeg kunne få lov til at lege lidt med hendes bryster, som iøvrigt er store..!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Aalborgfyr1989 skrev, den 17/11/2015 19.03.10:

Enig - Søger en yngre, "good looking" massør - Gerne med mulighed for at vælge til og fra omkring happy-ending :o)

 

Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer - Ser frem til at høre fra jer :o)

prøv Lilly på Hobrovej i Aalborg syd ud af byen de ka nog vil det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Prøv Lilly på Hobrovej i det sydlige Aalborg eller i Danmarksgade i kld.  det hedder Royal Thai Massage  det er en pænt sted i en høj kælder flere rum og ofte flere piger at vælge imellem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...