Hop til indhold
Fick

sugardating bliver mere og mere almindeligt

Recommended Posts

Jeg har slået mine folder i stor stil på dating dk,og har haft mere end 150 dates der har givet fisse,så det har været et sted for mange gode og frække oplevelser.

Med sugardatings opkomning,har dating dk ,fået en alvorlig medspiller tror jeg,jeg ser flere og flere profiler som er begge steder nu.

Det som jeg syntes sugardating er god til frem for dating dk,er at man kan få kontakt til yngre frække piger…selvfølgelig mod betaling,hvor jeg på dating dk mere dater jævnalderene piger.

På sugardating søger jeg unge frække piger der er til en hurtig tur,middage og lignene ting er jeg ikke til med sugardates.

Indenfor den sidste måned ,har jeg besøgt 4 forskellige sugarbabes,med priser fra 1000 til 1600,jeg vil kort fortælle hvad jeg oplevede på de 4 dates,profilnavne bliver selvfølgelig ikke afsløret,da jeg mener at man kun skal skrive generelt om hvad man kan opleve derinde.

date 1.  ung pige på 21 år,besøger hende privat i hendes lille lejlighed.køn pige med en stor naturlig barm ,langt hår ,venlig væremåde både på mail,og i irl

             vi starter med det samme med at kysse,tager hende på hendes store barm..så er det af med tøjet,hun sætter sig på sengen,sutter godt og varieret og dybt,derefter tager jeg hende i missionær,doggy..så lidt mere blow..derefter sex igen,spørger hende om hun vil ha udløsningen i munden eller fissen.fissen ,siger hun ,og jeg spjøjter en fuld ladning i fissen på hende,dejlig fræk date,jeg kører hjem og hun skulle ud og fejre j-dag fortalte hun…daten varede ca 30 min  alt var selvfølgelig uden gummi.

date 2.flot pige på 24 år,aftaler et blow og sex til 1000,hun havde ikke stedet,så det foregik i hendes bil..sutter megagodt..dybt ,liderligt,varieret..slutter med at tage hende op ad bilen ,hvor jeg står og holder om hendes superfaste røv ,mens jeg knepper hende hårdt  ,sprøjter i fissen på hende…daten varede ca 25 min…det var megafrækt og alle pengene værd,en pige jeg godt kunne tænke mig at kneppe en anden gang.

date 3. flot pige 26 år,rimelig stor barm,hun var kun omkring de 150..har for nogle år siden besøgt lille-julia,og hende her var mindre, virkede det som.

blow 0g sex i diverse stillinger ,1000 kr.blow var ikke det bedste jeg har prøvet,da hendes mund var meget lille og ikke kunne gabe over den,sex var ok,hun rider mig til udløsning 0g jeg kommer i fissen på hende.daten varede ca 20 min.

date 4. høj og modelflot pige på 28,superlækker lille strutmås,slank,dårligt lavede sillibabser,fræk mund,hun forlangte 1600 for et møde på en time sagde hun suttede uden men ville ha gummi på ved sex,hun havde en pæn lejlighed og hun kom selv ned på gaden og hentede mig,kram og kindkys,tidligere model.

oppe i lejlighede bød hun på kaffe,derefter kysser vi vildt og frækt..hun går på knæ..sutter min pik frækt og godt,havde lidt problemer med at tage den dybt,men hun skal have et plus for at gøre forsøget..måtte godt kneppe hende uden,bare jeg ikke sprøjtede i  hende,fræk sex i diverse stillinger..slutter med at sprøjte i munden på hende,hvorefter hun sluger.

supergod date med god kemi imellem os og fræk sex…daten varede ca 45  min…              

det var 4 gode dates med dejlige unge danske piger,og alt uden gummi….   Fick.

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...