Hop til indhold

Recommended Posts

Var i sidste uge et par dage i Kronjylland. I rækken af møder havde der indsneget sig en lille pause, som gav mulighed for lidt forkælelse. Jeg bestilte derfor tid til en times massage på Mariagervej 68 i Randers. Tanken var i første omgang en forhåbentlig god massage - og skulle stemningen opstå, ja så var jeg modtagelig;) Jeg havde ved tidsbestillingen ikke bedt om nogen specifik pige til massagen, da det var midt første besøg på stedet. Jeg blev mødt af en sød, ung og lidt genert pige. Jeg vil anslå hende til at være først i tyverne. Fik ikke ordentlig fat i hendes navn, men noget i retning af Som/Sem, tror jeg. Hun talte en smule dansk og engelsk. Hun er let genkendelig med bøjle på tænderne.Jeg blev vist ind i rummet, hvor der lå en madras på gulvet. Stedet har flere rum, adskilt af noget krydsfiner og forhæng. Så er der kunder i rummet ved siden af, så kan man hører, hvad der foregår - ikke lige min kop te.Jeg lagde mig på madrasen og kort efter kom pigen ind og begyndte massagen. Jeg gjorde hende opmærksom på, at hun godt måtte tage godt fat i nakke og skuldre. Det tog hun til sig og gav en super lækker massage, som løste godt op i myoserne. På et tidspunkt under seancen byttede hun rundt med pigen i kabinen ved siden af. Underligt tænkte jeg i første omgang, men fandt siden hen ud af, hvorfor;) Mens den ny massør, der overtog, masserede min arme og fingre kom der "sjove lyde" fra kabinen ved siden af. Som/Sem var åbenbart den eneste, der den dag gav mere end blot massage. 10-15 minutter efter var hun tilbage igen og begyndet en yderst kyndig massage af det gamle bentøj. Efter flere berøringer og strøg på pikken kom det klassiske spørgsmål...og ja, det sluttede med et fornuftigt HJ. 

Alt i alt en god og kompetent massage med fornuftigt HJ. Stedet er nemt og hurtigt at komme til og fra - og P forholdene fine. Men for mig trækker det gevaldigt fra, at man skal ligge på en madras på gulvet. Massage skal nu en gang være på en rigtig massagebriks med hul til ansigtet. Desuden er stedet som nævnt meget lydt når der er gæster i kabinen ved siden af.

Konklusion: et 8 tal på den gamle 13 skala.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var for nyligt forbi.

Kom der ind i et af rummene mens der også var andre kunder. Ned på madresesen på gulvet, og ind kom en yngre men ikke vildt køn pige. Nå men nu var det også mest massage at jeg var kommet for, og så måtte vi se.

Hun masserede så i 45-50 minutters tid. Ikke antydning af nogen former for pirring eller andet. De vitale dele var endda dækket over hele tiden. Var så småt ved at indstille mig på at der nok ikke ville ske mere. Det kunne man så høre at der skete inde ved siden af...

Nå men efter de ca 45-50 minutter kom der så en pige mere ind - og hun gik lige til sagen. Af med håndklædet som dækkede mig, og så ellers masser af massage direkte på pikken - med lidt begyndende HJ. Det gik selvfølgelig ikke ubemærket hen på min lille ven, og så kom spørgsmålet også. Og der var mulighed for alt...

Der blev foretaget et valg og det blev udført til UG.

Massagen var ikke noget at råbe hurra for. Men der blev ikke brugt for meget olie, og der blev taget forholdsvis hårdt ved - men ikke speciel struktureret og de steder som jeg havde ondt (og som hun spurgte til) blev ikke løst.

Så en blandet oplevelse - men satme specielt at en pige som man slet ikke har set kommer ind i rummet, og 5 sekunder efter har hun dilleren i hånden mens hun kysser løs på kuglerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var hos Anny i begyndelsen af februar.

Fik en lille times massage af (d)en yngre, lidt store pige. Jeg synes det var udmærket massage af den "pæne" slags men hos en rigtig massør fås det selvfølgelig bedre.

Efter ca. 50 minutter kom Anny ind, og der var 5 minutter hvor de begge masserede hvorefter den unge gik ind i en anden boks.

Så klarede Anny resten. Anny er en sød pige i 40-års alderen. Hun ser godt ud og jeg blev i hvert fald ikke skuffet over kvalitet/pris/ydelser.

Alt i alt en rigtig god time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...