Hop til indhold
Gabel

Brøndum ved Løgstør

Recommended Posts

Positiv overraskelse. :)

jeg var i lidt god tid på vej til arbejde i dag, og havde set annoncen fra Løgstør i aftes.

http://side6.dk/resultatside/?q=loegstoerpigerne

Så ville jeg lige kigge inden for, for at se om det endnu engang var fake det hele. Jeg kunne jo altid smutte igen, og lige give min mening her på siden.

Efter flere gange hvor jeg har kørt der fra igen, uden nogen ydelser, så var det modsat denne gang.

Stedet plejer at have fake billeder og generelt være i den dårlige ende med piger.

Da jeg kun havde ca en halv time, inden jeg skulle videre syd på, så skulle det kun være en hurtig tur.

Døren blev åbnet, og her stod faktisk den pige der var på EB, eller måske en der lignede meget. Hun havde dog en lille smule mere sul på kroppen, men ikke noget der var til den dårlige side. 

Alderen ville jeg skyde på i midten eller maks slutningen af 30'erne. Så de 25 holder ikke. 

Brysterne er som på billederne, dejlige store og faste. "De er blevet lavet såden, men heller ikke dårligt, da de var faste."

Jeg forslog en 500 lap, for lidt hurtigt dansk, da jeg jo som sagt havde lidt travlt. Hun takkede hurtigt ja tak, og pengene skiftede hænder. 

Hun gik i 2 minutter, og imens smed jeg tøjet.

Fantastisk krop kom ind, og hun var vældig flink. Snakkede en del, imens hun begyndte med hånden og lege med den. Gummi blev sat på, og nu begyndte et fantastisk blow. 

Da den var godt stiv, satte hun sig på mig, og red hvad hun kunne. Vi skiftede stilling, og tog hende bagfra. Til sidst smed jeg hende på ryggen, og sluttede i missioner stilling. 

I den sidste stilling var hun dog lidt passiv, så valgte bare at komme hurtigt her. 

En af de meget positive ting, var at hun var meget stram. Det var ikke et problem at komme ind i hende, men samtidigt kunne man mærke hendes stramme glatte mis under hele legen. Super. 

Hun smilede meget her efter, og gav sig godt tid til at gøre den ren og snakkede en del. Tiden spiller ingen rolle hos hende, så betaler man for en ydelse, så forsætter hun til den er afsluttet. Ingen ur her. 

Hun er god til engelsk, så ingen problemer med at fører en samtale.

Parkering for dem der ikke har besøgt stedet, så er den meget diskret bag huset, og ingen kan se bil eller dig ude fra gaden.

 

Karakter lyder så ledes:

Pigen  7/10

Stedet  6/10

Ydelserne  7/10

Priser  9/10

 

Som der står i annoncen, så er hun her kun 5 dage. Jeg tror det passer, for hun nævnte hun ville tage et nyt sted hen, fra på onsdag kl 14.00 ca. Stedet skulle være ca 45 km syd fra Løgstør. 

Nu sidder jeg på arbejde, og kan mærke dette bliver en af de gode dage. :) 

Så kan godt anbefale stedet, men har dog også prøvet bedre.

 

samlet karakter. 7/10

god dag til jer alle.

Gabel ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...