volvodrengen 12 Skrevet 16. November, 2015 (edited) Hvor er der best chance for at møde en under 30 til hele pakken sådan inden for den nærmest fremtid i Århus. Synes jeg læser mig blind, tror jeg tager Herluf Trollesgade, er det et dumt valg ?. Har ikke været der under den nye ejers tid. Redigeret 16. November, 2015 af volvodrengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. November, 2015 volvodrengen skrev, for 2 timer siden: Hvor er der best chance for at møde en under 30 til hele pakken sådan inden for den nærmest fremtid i Århus. Synes jeg læser mig blind, tror jeg tager Herluf Trollesgade, er det et dumt valg ?. Har ikke været der under den nye ejers tid. Det er Ok sted men vent til på Tirsdag eller derefter :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 16. November, 2015 Hvad sker der da tirsdag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
volvodrengen 12 Skrevet 16. November, 2015 Nu her i morgen eller hva' ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. November, 2015 volvodrengen skrev, for 2 timer siden: Nu her i morgen eller hva' ? Ja imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. November, 2015 indokarami skrev, for 11 timer siden: Hvad sker der da tirsdag? Der får de en ny meget smuk pige på 24 som også er slank lige som de 2 andre go fornøjelse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frækriko 11 Skrevet 16. November, 2015 Pat hos N-N Grønnegade 64 er klart min nr 1 for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg