morfar 23 Skrevet 15. November, 2015 Er der nogen der har erfaringer med en TS i storkøbenhavnsområdet som lever op til annoncernes "fully functional" og som jo gerne må være af en god stor størrelse. Det jeg søger er en der kan bolle mig analt samtidig med at han/hun giver mig et HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 15. November, 2015 Skal du være helt sikker på at få dig en drømmetur, så vent de par dage, der går før Ellen er hjemme fra London. Hun skulle, som nævnt i anden tråd, have sin sidste dag i London i dag (15/11) - så mon ikke hun dukker op i København i den kommende uge? Ellers kunne det være interessant om de 24 cm i Gentofte holder vand - men der har jeg ikke selv gjort mig nogen erfaringer... Også Sophie er en, der ligner en vinder (og annoncen virker ret ægte), men her har jeg heller ikke gjort mig egne erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BS66 1 Skrevet 16. November, 2015 Prøv Emma i Rødovre, har selv været der flere gange. Hun har en fantastisk dejlig funktionel pik, hun er dog trans, men smuk som den lækreste Q. http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=987&itemid=7061 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 511 Skrevet 17. November, 2015 Jeejee på jylligevej knalder dig så fuglene synger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
White 29 Skrevet 23. Februar, 2016 BS66 skrev, den 11/16/2015 at 15:40: Prøv Emma i Rødovre, har selv været der flere gange. Hun har en fantastisk dejlig funktionel pik, hun er dog trans, men smuk som den lækreste Q. http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=987&itemid=7061 Hej Hvor meget har du betalt for 1time ved Emma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 290 Skrevet 24. Februar, 2016 (edited) Nu har jeg ikke prøvet Emma, men hold nu da op hvor jeg håber hun er i Kbh næste gang jeg er der.. Ellen derimod.. Der har jeg været, eller... Hun har været i mig. Det var en suveræn god oplevelse, hun ved hvad hun vil og jeg fik godtnok pik så jeg kunne mærke det på den fantastiske måde. God fornøjelse, jeg tror ikke du bliver snydt Redigeret 24. Februar, 2016 af lpoh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg