Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer med en TS i storkøbenhavnsområdet som lever op til annoncernes "fully functional" og som jo gerne må være af en god stor størrelse.

Det jeg søger er en der kan bolle mig analt samtidig med at han/hun giver mig et HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal du være helt sikker på at få dig en drømmetur, så vent de par dage, der går før Ellen er hjemme fra London. Hun skulle, som nævnt i anden tråd, have sin sidste dag i London i dag (15/11) - så mon ikke hun dukker op i København i den kommende uge?

Ellers kunne det være interessant om de 24 cm i Gentofte holder vand - men der har jeg ikke selv gjort mig nogen erfaringer...

Også Sophie er en, der ligner en vinder (og annoncen virker ret ægte), men her har jeg heller ikke gjort mig egne erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke prøvet Emma, men hold nu da op hvor jeg håber hun er i Kbh næste gang jeg er der..

Ellen derimod..
Der har jeg været, eller...
Hun har været i mig.

Det var en suveræn god oplevelse, hun ved hvad hun vil og jeg fik godtnok pik så jeg kunne mærke det på den fantastiske måde.

God fornøjelse, jeg tror ikke du bliver snydt ;)

Redigeret af lpoh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...