Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft adskillige gode oplevelser med en SB kaldet StinnaE (26 år) på siden. Hun er sygeplejerskestuderende ;)

Da jeg første gang skrev til hende, var eg tiltrukket af hendes lange, flotte ben på hendes profilbillede. Det skulle vise sig, at hun havde meget mere.

Efter at have skrevet en del beskeder med hende, blev vi enige om at mødet skulle koste 2500. Det er en del penge, men efter vores korrespondance , virkede hun virkelig fornuftig. Jeg mødte hende hjemme hos hende, hvor jeg blev godt modtaget - dog med beskeden om, at vi, ved et eventuelt andet møde, ikke kunne være hos hende. Lejligheden var overordentlig ren og velindrettet. Da de bor 4 veninder i en lejlighed, er dette grunden til at hun ikke kan have mænd hjemme normalt.

Jeg blev tilbudt drikkevarer vist rundt. Jeg følte mig med det samme hjemme. Jeg mødte en velartikuleret og yderst reflekterende ung kvinde. Vi sad en times tid og talte om alt og intet, inden hun gav mig den fulde GFE og viste mig ind i hendes seng. Her var hun intet mindre end fantstisk!

Jeg har herefter mødt hende flere gange. Grunden til at jeg skriver herinde, er at afstanden mellem os er meget stor. Jeg bor på Lolland og hun i København. Jeg håber virkelig at hun får en god SD, der vil tage sig af hende. Enten økonomisk eller med gaver.

- K

Redigeret af kasperhansen02

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag dig ik' af det Kasper :)

Nogle folk har ondt i røven når andre har fede oplevelser, og i særdeleshed når dette er dine eneste indlæg på forummet.. Det kan gøre folk lidt jaloux tilpas :)


Fedt du havde held i sprøjten (.. så at sige) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperhansen02 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har haft adskillige gode oplevelser med en SB kaldet StinnaE (26 år) på siden. Hun er sygeplejerskestuderende ;)

Da jeg første gang skrev til hende, var eg tiltrukket af hendes lange, flotte ben på hendes profilbillede. Det skulle vise sig, at hun havde meget mere.

Efter at have skrevet en del beskeder med hende, blev vi enige om at mødet skulle koste 2500. Det er en del penge, men efter vores korrespondance , virkede hun virkelig fornuftig. Jeg mødte hende hjemme hos hende, hvor jeg blev godt modtaget - dog med beskeden om, at vi, ved et eventuelt andet møde, ikke kunne være hos hende. Lejligheden var overordentlig ren og velindrettet. Da de bor 4 veninder i en lejlighed, er dette grunden til at hun ikke kan have mænd hjemme normalt.

Jeg blev tilbudt drikkevarer vist rundt. Jeg følte mig med det samme hjemme. Jeg mødte en velartikuleret og yderst reflekterende ung kvinde. Vi sad en times tid og talte om alt og intet, inden hun gav mig den fulde GFE og viste mig ind i hendes seng. Her var hun intet mindre end fantstisk!

Jeg har herefter mødt hende flere gange. Grunden til at jeg skriver herinde, er at afstanden mellem os er meget stor. Jeg bor på Lolland og hun i København. Jeg håber virkelig at hun får en god SD, der vil tage sig af hende. Enten økonomisk eller med gaver.

- K

Og et link https://sugardaters.dk/show?alias=StinnaE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Lyder som en rigtig god oplevelse, hun er lidt svær at bedømme, på den måde hun sidder på billedet, men virker slank & fit

Nu er jeg lidt "Bryst"-mand, hvordan var hun udstyret "i det område"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Guest kmd skrev, den 28/11/2017 at 18:46:

Hun er pro har profil

Prøv at Google hendes telefonnummer

Hvad menerdu med pro? Har hun en sexmassage annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd skrev, den 28/11/2017 at 18:46:

Hun er pro har profil

Prøv at Google hendes telefonnummer

Er der nogen der kan verificere denne oplysning, evt via PB.

StinnaE er den frækkeste pige jeg nogensinde har været sammen med, hende ville jeg gerne møde igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Tror ikke StinnaE er mig bekendt ikke aktiv på sd for tiden. Et halvt år siden jeg så hende sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Guest kmd skrev, den 28.11.2017 at 18:46:

Hun er pro har profil

Prøv at Google hendes telefonnummer

Send pm med hendes nr :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...