Hop til indhold
Pilfinger2

camilla svendborg

Recommended Posts

Hej pilfinger....

jeg besøgte hende i fredags, billederne er LAAAAANGT fra virkeligheden..

Alm udseende, ikke så meget bryst, lidt mave....

Enten er hun virkelig træt af sit "job" ellers har hun virkelig haft en dårlig dag..

Hun havde alt for travlt med at få det overstået, og umiddelbart temmelig ligeglad med mine ønsker :( 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været der for nogen måneder siden og fik virkelig en super betjening selvom jeg "kun" købte en gang fransk. Men der kan jo være så meget der spiller ind. Hun kan have haft en god dag da jeg var der, en dårlig dag da MisterNobody var der eller hun bare er rigtig træt af sit job. Ville jeg nok også være hvis jeg var der 24-7.

Men at billederne er langt fra virkeligheden skal der ikke herske nogen tvivl om. Hvis man går efter et par store faste bryster bliver man nok svært skuffet. Men igen - hvis man ikke kan lide det man ser kan man jo bare sige det og gå igen.

En anden ting kan selvfølgelig også være, at hende jeg var hos og hende MisterNobody var hos var to forskellige, og de så bare kaldte sig Camilla begge to for at undgå at lave annoncen om. Hende jeg var hos talte for øvrigt stort set ikke et kvæk hverken dansk eller engelsk.

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm hvis det ikke var fordi jeg er fattig som en kirkemus pga min ekstravagante livsstil den sidste måneds tid ville jeg sgu gå hen og få sagen opklaret. :-) Er da LIDT nysgerrig efter om det rent faktisk er to forskellige vi snakker om eller jeg bare har været usandsynligt heldig med mit besøg.
Er der andre der er nysgerrig efter at få det opklaret kan I jo lave en indsamling til mit besøg. ;-)

Ha' en god tirsdag. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...