Hop til indhold
Enduramin

Laura *BaBs*

Recommended Posts

Jeg kan godt li' denne linje:

Ellers smører hun hendes kæmpe patter ind i olie og du knepper dem med din pik, og kommer i munden på mig.

Mon "hun" er den samme som "mig", eller er "mig" mon en anden, som også er tilstede ...

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Falsk annonce. .!

Jeg forespurgte tidligere i dag, og da jeg besluttede mig for at det nok ik var noget for mig, og forhørte mig (LÆS: FORHØRTE! !) mig om mulighed for mindre en en time, blev "hun" rasende og sagde jeg havde spildt hendes tid, og hun ville tage fat i hendes chauffør som mente det samme og at han ville ringe til mig... (dette var efter 3-4 sms'er hvor jeg faktisk i 2. sms fortalte at hendes lokation gjorde at det ikke var muligt alligevel. Hun skrev dog igen at hun kunne komme til mig, eller at vi kunne mødes andre steder osv. osv.)

Hun mente jeg var useriøs og jeg havde "fucking" spildt hendes tid... Hun påstod igen at dette blot var "sms lir".. jeg skrev retur at jeg bestemt ikke mente der var ret meget lir over noget som helst, og at jeg ikke var interesseret i en hel time.. 

Ofte skal man stille spørgsmål for at få svar; mit spørgsmål var, om der var mindre end en time som mulighed. At det ikke fremgår af hendes tekst betyder jo ikke nødvendigvis at det ikke er en mulighed.. hun har jo trods alt heller ikke skrevet at hun ikke vil synke ned over en havenisse mens hun synger Hansi Hinterseer! 

MiT bud: MEGET fake eller meget træls person!

I øvrigt. Lige nedenunder hende annonce findes en meget lignende annonce med næsten samme nummer og ordlyd. . 

Hold jer væk! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 20 timer siden:

Jeg kan godt li' denne linje:

Ellers smører hun hendes kæmpe patter ind i olie og du knepper dem med din pik, og kommer i munden på mig.

Mon "hun" er den samme som "mig", eller er "mig" mon en anden, som også er tilstede ...

:-D

Eller 3 - Der må da også være hende med patterne :

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Eller 3 - Der må da også være hende med patterne :

Ja der er både hun, hende og mig. Betal for en og få tre, det er sgu da ikke dårligt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...