Hop til indhold

Thai Corner

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil høre om der noget her inden der kan fortælle mig om det er Thai Corner og deres piger. Kan men bare komme ind fra gaden og fald i snak med dem eller er det mange mensker på sted, har aldrig være bare høre meget om det. Det er min første gang med en trans, Håber der er noget der kan hjælpe mig

Skrevet

Thai Corner er bare en ganske almindelig og hyggelig lille bar, hvor man kan gå ned og købe en fadøl eller en drink og hygge sig. Du vil helt sikkert få en masse tilbud fra både piger og ladyboys, men de er gæster ligesom dig, så du er ikke forpligtet til noget som helst.

Hvis du lader dig overtale til noget, så foregår det med stor sikkerhed lige om hjørnet - men ikke på Thai Corner :-)

Der er i øvrigt store vinduer ud til gaden, så du kan lure lidt udefra... GOD FORNØJELSE!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.