Hop til indhold
Guest Professoren

Thai Lilli i Flensburg

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej Guys

Jeg har i dag besøgt den søde thaipige Lilli på Junkerholweg i Flensburg.

Stedet er ikke fantastisk, men det rum jeg blev vist ind i var rent og pænt, omend lidt for dunkelt og duftlysduftende efter min smag. Der var tilbud om bad både før og efter seancen.

Pigen, Lilli, var både sød, pæn og imødekommende. Hvis det ikke er henne på billederne, så ligner hun i hverfald meget. En smuk thaipige omkring de 30 (plus minus 5-6), ikke superslank, men fast og fin uden tatoos og andet staffage.

Vi havde aftalt en halv time til 80 euro, men jeg valgte at smide 100 på bordet og sagde, at det var for ekstra kys og kæl. Det faldt tydeligvis i smag, for hun var virkelig ikke tilbageholden med hverken det ene eller det andet - og det aller meste kunne lade sig gøre undervejs. Hun var lattermild, legesyg og nem at snakke med. Efter at mit tryk eftertrykkeligt (:cool:) var taget, fik jeg endda en fin omgang massage af bagsiden.

Da jeg 45 minutter senere stod på gaden, var det med et godt smil på læben. Jeg kommer gerne igen, men Lilli er, så vidt jeg kunne opfatte det hun fortalte, på vej et andet sted inden længe... Men mon ikke hun kommer forbi igen. I så fald gør jeg det også. Virkelig god valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Gammel rotte skrev, for 43 minutter siden:

Hvad følger med for 100 EUR?? Er det hele pakken, eller kun HJ?

Hele pakken :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...