Hop til indhold
Officer1967

Tak

Recommended Posts

Jeg har i en lang årrække besøgt glædespiger - primært danske og de modne af slagsen samt enkelte besøg på thaimassagesteder. I de senere år er der gået længere og længere tid mellem besøgene. Og jeg kan i dag mærke, at jeg næppe vender tilbage. Formålet med denne tråd er at sige tak for ikke blot gode oplevelser, men også den virkning som rækker ud over de enkelte besøg. Besøgene har som oftest været hyppigst i perioder med meget travlhed på arbejdet, lav intensitet i ægteskabet og andre perioder kendetegnet med store og mindre livskriser, som jo kan ramme os mænd omkring midtlivet. Diverse psykologer, terapeuter mv. vil formentlig kunne levere en masse tolkninger og diagnoser på dette. Jeg vil blot sige, at hvis I - fantastiske glædespiger - ikke havde været der, ved jeg ikke, hvor jeg havde været i dag. Hvis man kunne indstille jer til en pris eller orden, vil jeg gøre det ... indtil videre kan jeg kun sige en dybtfølt og respektfuld tak.  

Officeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Officer1967 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har i en lang årrække besøgt glædespiger - primært danske og de modne af slagsen samt enkelte besøg på thaimassagesteder. I de senere år er der gået længere og længere tid mellem besøgene. Og jeg kan i dag mærke, at jeg næppe vender tilbage. Formålet med denne tråd er at sige tak for ikke blot gode oplevelser, men også den virkning som rækker ud over de enkelte besøg. Besøgene har som oftest været hyppigst i perioder med meget travlhed på arbejdet, lav intensitet i ægteskabet og andre perioder kendetegnet med store og mindre livskriser, som jo kan ramme os mænd omkring midtlivet. Diverse psykologer, terapeuter mv. vil formentlig kunne levere en masse tolkninger og diagnoser på dette. Jeg vil blot sige, at hvis I - fantastiske glædespiger - ikke havde været der, ved jeg ikke, hvor jeg havde været i dag. Hvis man kunne indstille jer til en pris eller orden, vil jeg gøre det ... indtil videre kan jeg kun sige en dybtfølt og respektfuld tak.  

Officeren

Kære Officerer:)

Med udgangspunkt i din store egen indsigt: - et godt skriv fra din side, og ikke mindst de sidste  2 linjer, søde tanker og smukke ord til pigerne:wub:, der sørgede for dig, og hjalp dig igennem den svære periode, du nu træder ud af;)

Jeg håber vitterlig, at alle de fordømmende "smagsdommere / korrektheder" / psykologer / terapeuter / sexologisk klinikker på diverse hospitaler / politikere / politi / (SKAT/ : lad være med at gå så hårdt på pigerne:wub: de gør et uvurderlig stykke samfunds gavnligt arbejde !!!!!!!!!! )  - -  at ALLE har læst med og forstået det.

Det samme gælder nok også en enkelt eller to ægtekvinde hist og her, som har svigtet sin mand, da han havde mindst brug for det. Det siges at det forekommer!!!

En anden vigtigt ting ? - ja du klarede det jo selv, og formoder jeg uden samfundets indblanding    ( jeg formoder kun)

Mange hilsner

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er bestemt et smuk skriv. Man kan jo så håbe på, at nogen så rent faktisk også har modet til uden for branchen, at slå et lille slag for pigerne. I min verden behøver man såmænd ikke at stille sig op på rådhuspladen under fuld eksponering, små initiativer kan bestemt også have en påvirkning af den stigmatisering alle kender til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg plejer at sige at det jeg laver ikke kun er prostitution, men også alternativ behandling - det er mere end bare sex: det er kys, kram, smil, grin, omsorg og nærvær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...