Hop til indhold

Recommended Posts

Tja ... "og ..."

Jeg havde næsten glemt hende. Men Emilly er værd lige at gøre hinanden opmærksom på. Hun er græsk, så vidt jeg husker. Hun er sød og let at snakke med ... også om politik, hvis man gider den slags. Har en meget veltrænet krop så vidt jeg husker og mindre ægte bryster. Har ikke prøvet anal med hende ... ikke min favorit. Men fisting syntes jeg kunne være sjovt. Og det leverede hun ... man skal være forsigtig, og nok ikke blive ved for længe. Det virker ikke som om at hun nyder det vildt, så det er nok mest for os, at det er på menuen.

Holdt til omkring Bispebjerg sidst hun var i København.

Redigeret af unip

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, for 54 minutter siden:

Tja ... "og ..."

Jeg havde næsten glemt hende. Men Emilly er værd lige at gøre hinanden opmærksom på. Hun er græsk, så vidt jeg husker. Hun er sød og let at snakke med ... også om politik, hvis man gider den slags. Har en meget veltrænet krop så vidt jeg husker og mindre ægte bryster. Har ikke prøvet anal med hende ... ikke min favorit. Men fisting syntes jeg kunne være sjovt. Og det leverede hun ... man skal være forsigtig, og nok ikke blive ved for længe. Det virker ikke som om at hun nyder det vildt, så det er nok mest for os, at det er på menuen.

Holdt til omkring Bispebjerg sidst hun var i København.

Jeg syntes hun er fantastisk. Derfor jeg oprettede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Har lige været forbi tilen hurtig omgang anal med emilly. Hun er sgu en dejlig naturlig pige som snakker rigtig fint engelsk. Hun gav et glimrende blow naturales og så op på den store i ridestilling og så til slut doggy selvfølgelig alt i røven. Hun tager hjem lørdag men kommer dog igen snarest. 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...