Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik arrangeret et besøg hos Judith i torsdags, rigtigt godt. Jeg deltager nu i koret herinde med positive anmeldelser af hende, hun har forstået hvad service går ud på. Stedet er også fint, det signalerer ikke bordel langt væk, jeg parkerede i indkørslen uden at føle mig generet over det. Og så var der faktisk lys på under akten så man kunne se hvad der foregik, dejligt. Jeg var faktisk så tilfreds at jeg betalte lidt extra, det sker sjældent, men jeg syntes virkelig at hun fortjente det. Eneste minus er at hun har tabt sig lidt på det sidste, så Judith venligst tag 5 - 10 kg på og jeg er sikker på at du vil gøre mange mænd glade. Næste gang tager jeg en flødekage med til dig, som mit bidrag til en flot krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
janL skrev, for 6 timer siden:

Næste gang tager jeg en flødekage med til dig, som mit bidrag til en flot krop.

LOL.. dén var ny :grin:

Judith har om nogen fortjent at skifte rank, fra 'Glædespige' til 'Gudepige'!.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg var også på besøg hos Judith, som rosinen i pølseenden fredag aften. Jeg var lidt nervøs for at hun var kørt lidt træt, efter 3 travle dage, men jeg skal da love for at den skønne viste engagement, og var sød, sjov og sexet. Og hvor man da slapper skønt af i hendes selskab. Virkelig en perle, og man tror 100% på at hun er din girlfriend under hele seancen. Da betaling var klaret og tøjet på klar til afgang, var der dømt krammere og dybe kys. Ikke den fornemmelse at nu skal man bare gennes ud af døren. Helt igennem en fantastisk oplevelse med gentagelsesfare.

Hun fortalte også mig at hun havde smidt en 5 kilo, og det var på røven det var forsvundet. Jeg synes virkelig hun havde en gudekrop, og kunne slet ikke forestille mig hende mere lækker. Ikke nogen Kardashian til mig tak.:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi boys :-)  Thanks my lovely JanL, Im very happy you had a good time. I always try to give the best from me and be fresh even if I been working all week ;-) is nice when I receive the visit from so nice men, make it very nice experience for me too :wub: 

JanL... 5-10 Kg :eek: ummm... I been eating some cake, ice creams, steak, and more delicious things this week to see if I can win some Kilos, but is difficult to win that much weigth, I can promisse maybe 3 kilos more, but as I told you I m training everyday to have a healthy body (but not slim) and I got finally ideal weigth for my age and heigth I just loose 5-6 kg ;-), even if is hard with all the grease latin food I love :grin:. But dont panic my bud I think is the same.

Kiss you my nice Big Mac :wub:

Redigeret af Judith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...