Hop til indhold

Søger god GFE oplevelse med tungekys og fræk sex

Featured Replies

Skrevet

Kan I hjælpe en Fynbo som skal til hovedstaden næste tirsdag.

Søger som overskriften beskriver. Har I nogle spændende anbefalinger og link ?

Skrevet

Kimora eller Monique Magnifique er gode bud. Tiffany er også populær.

Skrevet

Ja Kimora, Monique og Tiffany er sikre valg til GFE med tungekys.

Tirsdag er Monique hos Mon Cherie. Tiffany hos Seduction Girls og Pussy Galores. Kimora også hos SG og PG har kun vagt andre dage.

Men den allerbedste anbefaling tilkommer Laura. Hun har også vagt tirsdag, hos Sexy Club i Gladsaxe.

Skrevet
  • Author
Pigeglad skrev, for 4 minutter siden:

Ja Kimora, Monique og Tiffany er sikre valg til GFE med tungekys.

Tirsdag er Monique hos Mon Cherie. Tiffany hos Seduction Girls og Pussy Galores. Kimora også hos SG og PG har kun vagt andre dage.

Men den allerbedste anbefaling tilkommer Laura. Hun har også vagt tirsdag, hos Sexy Club i Gladsaxe.

Takker. Laura ser især sprød ud, men desværre rammer jeg først Kbh hen under aftenen

Skrevet

Råd fra en tidligere fynbo: Bestil tid hos Tiffany. Hendes kunder kommer i tætte skarer, men du kan være sikker på en god behandling. Jeg er allerede misundelig på dig, men det kan jeg jo selv gøre noget ved. Hun er ubeskrivelig lækker. Som brun chokolade.

Skrevet

Sara Her er klart en overvejelse værd. Har besøgt hende et par gange og det var hyggeligt, frækt og lækkert. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.