Gæst Skrevet 14. November, 2015 Skal til Prag næste weekend. og det sted hvor vi plejer at komme Atlas, ser meget lukket ud. så har kigget lidt på show park, er der nogle som kender til stedet, eller har et andet sted i Prag de kan anbefale? Mvh. frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 890 Skrevet 15. November, 2015 hej super sted, har været der gennem 12 år pigerne 10 sted 10 priser 10 service 10 glæder mig til næste tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. November, 2015 fræk6 skrev, for 9 timer siden: hej super sted, har været der gennem 12 år pigerne 10 sted 10 priser 10 service 10 glæder mig til næste tur takker så prøver jeg det næste weekend. hvilken sted er det bedste og hvad er forskellen på Market eller DaVinci. og hvordan fungerer stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 890 Skrevet 15. November, 2015 hej Personligt syntes jeg marked er bedst, davinci er en bar, også med fine piger, men de kan godt have travlt.. Køber du adgang for 24 timer på marked eller DaVinci kan du bruge billetten begge steder. så prøv endelig begge steder Held og lykke, er sgu helt misundelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 890 Skrevet 20. December, 2015 Hej hvordan gik din tur?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ralphwiggumdk 63 Skrevet 24. Marts, 2016 Er der nogle der har styr på priserne hos pigerne (Show Park market) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2016 Jeg er netop nu på vej til Prag Priserne i Showpark er total individuelle - men generelt i den lave ende En halv time ligger typisk ml 250 og 500Dkk også afhængig af service pakken - men jeg har oplevet priserne ryger i bund ud på de meget sene timer når de fleste mænd har forladt stedet - oplevede en pris på under 100 Dkk for en ellers ok quicker BJ & FJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg