Hop til indhold
BennyBom

Sakura spa og wellness, Aalborg :(

Recommended Posts

Jeg fik mulighed for at afspadsere et par timer fredag morgen, så jeg ringede til Sara fredag kl 9, for at høre dels hvornår hun åbnede og dels om hun havde en ledig formiddagstid. Hun tog telefonen og sagde hun først var der kl. 10 - og rettede sig selv til "lidt over 10". Jeg tog derfor fri fra 10 til 12, hvilket jeg fortalte Sara. Kl 10.30 ventede jeg udenfor butikken, men der var fortsat lukket. Ringede igen til hende og hun var på vej, sagde hun. Ventede derfor. kl. 11.15 var hun fortsat ikke kommet. kl. 11.50 ringer hun sq til mig og siger nu er hun kommet. ØV
Sara har ubetinget de højeste priser i byen, i hvert fald 50% over normalpriser. Så skulle man tro (det gjorde jeg i hvert fald) at service niveauet var lidt højere. 2 timer spildt og fordi hun ikke bare var ærlig om hvornår hun mødte, forpassede jeg chancen for at smutte et andet sted hen.
Uha hvor jeg savner Cecilie. Tantra med afslutning er lige mig. desværre er der ingen i regionen der tilbyder det, så body2body er det der kommer nærmest.

Redigeret af BennyBom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
BennyBom skrev, for 1 time siden:

Jeg fik mulighed for at afspadsere et par timer fredag morgen, så jeg ringede til Sara fredag kl 9, for at høre dels hvornår hun åbnede og dels om hun havde en ledig formiddagstid. Hun tog telefonen og sagde hun først var der kl. 10 - og rettede sig selv til "lidt over 10". Jeg tog derfor fri fra 10 til 12, hvilket jeg fortalte Sara. Kl 10.30 ventede jeg udenfor butikken, men der var fortsat lukket. Ringede igen til hende og hun var på vej, sagde hun. Ventede derfor. kl. 11.15 var hun fortsat ikke kommet. kl. 11.50 ringer hun sq til mig og siger nu er hun kommet. ØV
Sara har ubetinget de højeste priser i byen, i hvert fald 50% over normalpriser. Så skulle man tro (det gjorde jeg i hvert fald) at service niveauet var lidt højere. 2 timer spildt og fordi hun ikke bare var ærlig om hvornår hun mødte, forpassede jeg chancen for at smutte et andet sted hen.
Uha hvor jeg savner Cecilie. Tantra med afslutning er lige mig. desværre er der ingen i regionen der tilbyder det, så body2body er det der kommer nærmest.

Du har været udsat for tabe ansigt og hvide løgne systemet. Og hvis det endte med at du viste hende at du var vred, var det dig der tabte ansigt :-D 

Ingen siger at det behøver at være nemt. Eller...?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad jeg var udsat for -eller hvorfor. Men jeg syntes på ingen måde at jeg tabte ansigt, fordi jeg - pænt og høfligt - fortalte pigen at det ikke var i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...