Hop til indhold

Recommended Posts

Er for nyligt blevet single og har derfor kun hidtil været med på en kikker herinde få gange for lige at få styret min nysgerrighed. I går tog  jeg mig endelig sammen og fik besøgt Nanja. Det valg har jeg bestemt ikke fortrudt for hold kæft hun er lækker og fræk. Her et halv døgn senere sitre det stadig i kroppen når jeg tænker over det....

Jeg kan ikke lige sætte finger på hvorfor det blev hende, men tror at hendes tekst om at hun er lille petit, stram og våd var det der tiltræk. Jeg tænder mere på en våd tøs end alt for store mænger glidecream. Link må jeg lige komme tilbage med når jeg finder ud af hvordan man gør fra mobilen. 

Stedet er på Frederiksberg, ikke langt fra svømmehal og hospitalet, i en kælder. Var lidt nervøs for at blive spottet, ved ikke af hvem (måske det blot er begyndernerver), men gaden var mørk og rolig og blev i øvrigt lukket hurtigt ind. Blev mødt i døren af den flotteste lille latina jeg nogensinde har set. Sexet øjne og den dejligst mund som begge glimtede frækt til mig. Blev ledt ind på et værelse og spurgt hvad jeg ønskede og fik bestilt 1 times hygge til kr. 1.200,00. Pengene skiftede hænder og mit tøj røg hurtigt af og ud i et hurtigt bad. Da jeg kom tilbage til værelset havde Nanja smidt badekåben og stod nu i høje hæle og en fræk sort blonde kjole som ikke efterlod noget til fantasien. Jeg blev blidt skubbet ned på sengen og så fik jeg det bedste blow job jeg nogensinde har fået. Det var langt, dybt, vådt og med masser af øjenkontakt. På et tidspunkt kravler hun op på sengen ved min højre side, stadig i gang, og jeg ser lige mit snit til at lirke kjolen lidt op og prøve et få et fingre hen for at mærke om hun nu også er så våd som hun skriver. Nanja spredte benene let som om hun havde læst mine tanker og bød mig velkommen. Og efter et par kærtegn var hun smask våd - det skal dog lige indskydes at hun ikke er til at få en finger op, men anden leg er tilladt. Jeg spurgte om vi kunne fortsætte i en 69'er og som svar et ben svunget indover hovedet og så var vi i gang. Hendes fisse lugtede dejligt og smagte fantastisk og jeg måtte virkelig koncentrere mig for ikke at komme. Så jeg bad hende ligge sig på ryggen så jeg kunne slikke hende og få pulsen ned selv. Hvis hun ikke nyder at blive slikket så spiller hun godt, jeg vælger dog at tro på at hun nyder for de gisp og ryst hun og hendes krop kom med virkede ægte. Selvom jeg stadig vær tændt, havde jeg dog fået pulsen så meget ned at jeg gerne vil indenfor og nyde den snævre fisse. På med kondomet og så gik vi ellers i gang først i missonæren, derefter fik jeg en af de bedste rideture nogensinde og sluttede af med at tage hende doggystyle. Dejligt syn at se en dejligt fast petit latina røv, med hænderne godt fast i hofterne og så ligge nogle dybe stød ind. Sidst kunne jeg ikke holde mig tilbage mere og fik min udløsning helt i bunden af hendes fantastiske fisse. Udmattet rollede jeg om på sengen og fik pustet ud mens Nanja fik taget kondomet af og tørret kalorius ren. Kikkede lige diskret på uret og der var gået 45 minutter :-) Perfekt timet tænkte jeg og spurgt om jeg lige kunne låne badet igen. 

Som sagt sitre det stadig i kroppen når jeg tænker på det. Hende SKAL jeg se igen!

Pas godt på hende og behandle hende med respekt - det fortjener hun. 

Mvh, Buller72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun lyder dejlig, man kan ikke rigtigt se hendes bryster, men er dette hende?

Og er hun slank?
BH Størrelse ? (Ægte eller Silicone)

nanja.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
TboneDK skrev, 1 time siden:

Hun lyder dejlig, man kan ikke rigtigt se hendes bryster, men er dette hende?

Og er hun slank?
BH Størrelse ? (Ægte eller Silicone)

nanja.jpg

-- Glemte at høre, om det er Øko-Fransk hun tilbyde???

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, den 18. nov. 2015 kl. 12.15.00:

Hun lyder dejlig, man kan ikke rigtigt se hendes bryster, men er dette hende?

Og er hun slank?
BH Størrelse ? (Ægte eller Silicone)

 

Ægte lækre bryster:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Nanja, men hun var altså ikke i topform.. Ville hverken ride eller doggy - men bare sutte og gi hånd. 

Desværre ret skuffende når man havde betalt for 30 min blidt og behageligt.

Øjne der ser og smag er forskelligt, men de billeder der ligger her i denne tråd har ikke noget med pigen at gøre - ikke engang tæt på. - ingen anbefaling herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...