Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Se4

hun er...hmmm..lidt højere end Minnie. Slank. Ikke lige så køn, men normal pæn. Ok bryster mener jeg at kunne huske.

 

Men massage, b2b var ikke noget jeg kunne drømme om at betale for igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan klart anbefale Mini BtB...for en 1000 får man en dejlig BtB inkl. HJ...magen til køn pige skal man lede længe efter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Var forbi her i jan/16 og sikken en skuffelse, tog en b2b efter at have læst godt om det her på eroguide. pigen var sød, men massagen var som at blive nusset med en fjer. b2b var præget af berøingsangst, og hun ville ikke røres overhoved. prisen var først 1000,- blev efterfølgende bedt om 100,- mere da det var efter 18 :eek:  normalt ville jeg være gået min vej, men pigen var sød og tydelig helt grøn, men helt uden nogen form for oplæring, fik sku lidt ondt af hende og blev liggende......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa 

Såvidt jeg husker har der altid været tillæg på 100 efter 18, men de bør selvfølgelig meddele dette inden. 

Hvad hed lige du mødte? 

Guy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Se4

Der skal godt nok være en god grund til at vælge Minnie fra når man besøger Siri...

 

Og mht. 100,- ekstra, så har det været sådan "altid". I det mindste de sidste 2-3 år ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Guy skrev, den 24/1/2016 at 23:42:

Hejsa 

Såvidt jeg husker har der altid været tillæg på 100 efter 18, men de bør selvfølgelig meddele dette inden. 

Hvad hed lige du mødte? 

Guy 

Fik ikke navnet, men helt sikkert en der var ny ankommet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Se4 skrev, for 19 timer siden:

Der skal godt nok være en god grund til at vælge Minnie fra når man besøger Siri...

 

Og mht. 100,- ekstra, så har det været sådan "altid". I det mindste de sidste 2-3 år ;)

Fik ikke valget og kender ikke "Minnie", men vil da forsøget at huske navnet hvis jeg er i det området igen ;-)

De 100,- ruinere nok ikke nogen, men det er princippet i at komme til bage til en kunde i bar røv og bede om flere penge der genere mig. Men igen bekræfter nok at jeg har fået en massør som er ny på stedet, og fik ordre fra "køkkenet".

Men min pointe ligger i at den "ansvarlige" skal være bedre til at "uddanne" Deres personale, og måske også undgå de tilbyder ydelser de ikke kan eller har lyst til at levere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...