John41 955 Skrevet 14. November, 2015 Hej Jeg søger en mand til at hjælpe mig med at ordne en kvinde. Hun har en fantasi om at blive taget af 2 mænd, og den fantasi vil jeg da gerne være med til at opfylde...Det er "free of charge" Hun er ca 40 år. Hun har en lækker fyldig krop med lidt på sidebenene, men hun er ikke fed. Hun har store bryster og er lidt blufærdig. Du skal være af dansk herkomst og mellem 30 og 45 år. Du skal være morgenmand, for det kommer sikkert til at ske tidligt om morgenen i Vejle området, et neutralt sted. Jeg søger herinde, da jeg ikke ønsker at blande venner eller bekendte ind i det. Skriv en PM til mig og fortæl lidt om dig selv, og om hvor du kommer fra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vectra 37 Skrevet 16. November, 2015 John41 skrev, den 14. november 2015 kl. 10.44.52: Hej Jeg søger en mand til at hjælpe mig med at ordne en kvinde. Hun har en fantasi om at blive taget af 2 mænd, og den fantasi vil jeg da gerne være med til at opfylde...Det er "free of charge" Hun er ca 40 år. Hun har en lækker fyldig krop med lidt på sidebenene, men hun er ikke fed. Hun har store bryster og er lidt blufærdig. Du skal være af dansk herkomst og mellem 30 og 45 år. Du skal være morgenmand, for det kommer sikkert til at ske tidligt om morgenen i Vejle området, et neutralt sted. Jeg søger herinde, da jeg ikke ønsker at blande venner eller bekendte ind i det. Skriv en PM til mig og fortæl lidt om dig selv, og om hvor du kommer fra. Sikke pudsigt at læse dette - jeg / vi har samme tanke som jer. Måske vi skulle mødes alle 4 ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 142 Skrevet 16. November, 2015 Jeg stiller mig gerne til rådighed for begge par. Kan også supplere med en 36 årig kvinde hvis der er eller kan være tale om en firkant.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ægteven 37 Skrevet 16. November, 2015 hvor henne i landet er vi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2015 ægteven skrev, for 13 minutter siden: hvor henne i landet er vi Læs lige det hele én gang til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 142 Skrevet 16. November, 2015 Glemte iøvrigt at nævne at tidligt i Vejle passer fint.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 955 Skrevet 17. November, 2015 1000 tak til alle dem der har svaret i PM og mails. Der er utrolig mange Og dejligt at mange har lavet en god beskrivelse af dem selv, og hvad de forventer. Beklager at alle ikke har fået svar. Nu skal de lige kigges igennem ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg