Hop til indhold
John41

Søger mand til trekantsdrama.

Recommended Posts

Hej

 
Jeg søger en mand til at hjælpe mig med at ordne en kvinde. Hun har en fantasi om at blive taget af 2 mænd, og den fantasi vil jeg da gerne være med til at opfylde...Det er "free of charge" 
Hun er ca 40 år. Hun har en lækker fyldig krop med lidt på sidebenene, men hun er ikke fed. Hun har store bryster og er lidt blufærdig.
Du skal være af dansk herkomst og mellem 30 og 45 år. 
Du skal være morgenmand, for det kommer sikkert til at ske tidligt om morgenen i Vejle området, et neutralt sted.
Jeg søger herinde, da jeg ikke ønsker at blande venner eller bekendte ind i det.
Skriv en PM til mig og fortæl lidt om dig selv, og om hvor du kommer fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, den 14. november 2015 kl. 10.44.52:

Hej

 
Jeg søger en mand til at hjælpe mig med at ordne en kvinde. Hun har en fantasi om at blive taget af 2 mænd, og den fantasi vil jeg da gerne være med til at opfylde...Det er "free of charge" 
Hun er ca 40 år. Hun har en lækker fyldig krop med lidt på sidebenene, men hun er ikke fed. Hun har store bryster og er lidt blufærdig.
Du skal være af dansk herkomst og mellem 30 og 45 år. 
Du skal være morgenmand, for det kommer sikkert til at ske tidligt om morgenen i Vejle området, et neutralt sted.
Jeg søger herinde, da jeg ikke ønsker at blande venner eller bekendte ind i det.
Skriv en PM til mig og fortæl lidt om dig selv, og om hvor du kommer fra.

Sikke pudsigt at læse dette - jeg / vi har samme tanke som jer.

Måske vi skulle mødes alle 4 ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ægteven skrev, for 13 minutter siden:

hvor henne i landet er vi

Læs lige det hele én gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak til alle dem der har svaret i PM og mails. Der er utrolig mange :) Og dejligt at mange har lavet en god beskrivelse af dem selv, og hvad de forventer.

Beklager at alle ikke har fået svar. Nu skal de lige kigges igennem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...