Hop til indhold

Avra for Laura

Featured Replies

Skrevet

Så har jeg også prøvet hende, anmeldelse unødvendig, hvis i tvivl søg, kan kun give alle de rosende anmeldere ret, pas på hende.

Hun syntes den enøjede var smuk, kan kun give hende ret. :-)

http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.php

Skrevet

slap af hun ser lækker ud!...

Skrevet

ahh hun er så sød og dejlig

Cat fra samme sted er også en totalt frækkert :-)

Skrevet

Kan kun give dig ret, hende har jeg også øvet stempeltræk på :razz:

Skrevet

Laura spurgte også om jeg er omskåret, hvilket ikke er tilfældet, jeg var bare enorm liderlig :shock:

Skrevet
Vim skrev, for 13 timer siden:

slap af hun ser lækker ud!...

Det er hun også. Hun har den perfekte krop. Åh gud hendes bryster ... :D

Skrevet

jotak, de har godt nok nogen attraktive kvinder...hvis ikke de er photoshopet helt vildt.
der er ingen priser på siden. hvad betalte du?

Skrevet

Svar til Bager:

Der er ingen photoshop tli Laura. Der er absolut ingen mulighed for at gøre det bedre end Laura in natura! Ikke på foto, men heller ikke på oplevelsen in natura!

Før jeg mødte Laura, var jeg begejstret for søde og kønne Cat, og har også i hedengangne Venuslogen anmeldt hende, da hun kaldte sig Nova. Cats billeder er tydelogvis fotoshoppede på ét punkt, og selv om hun bestemt er en rigtig køn, lækker og indlevende ungpige, synes jeg, at det pynter, at hendes lidt for omfattende tatoveringer ikke kan ses på hendes billeder.  

Skrevet

Sexyclub har nogle kønne piger, der ved hvordan den skal drejes.

Dina, Alexia, Clara er også piger der forstår at forkæle ens pik med kroppen og munden!

Skrevet

Laura er en af de allersmukkeste piger jeg nogensinde har kneppet. Og så er hun samtidig en sød og dejlig pige. Og så har hun fået nye billeder siden jeg sidst var på sexyclub's hjemmeside. Eneste anke er: Hun besøger aldrig eventyrpigerne.

En erindringsliderlig OT

Skrevet

kan Laura besøges andre steder end sexyclub?

Skrevet
onceuponatime skrev, for 6 minutter siden:

kan Laura besøges andre steder end sexyclub?

ja på sexysecret

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.