Hop til indhold
Gæst

Hvem var det nu, vi var?

Recommended Posts

Gæst

Indrømmet, det er sjældent at jeg ser danske underholdningsprogrammer i TV og endnu sjældnere, at jeg ser danske quizprogrammer. :eek:

Men jeg nu har jeg fundet en undtagelse. Et program med ovenstående titel på DR1 fredag mellem 20 og 21 synes jeg er rigtig underholdende.

Konceptet er ret enkelt. 2 hold med hver 2 personer skal svare/gætte på svar på spørgsmål om et specifikt år, aften var det 1981. Det er oftest kendte personer (i aften de 4 nye 'Four Jacks'), andre gange politikere, tv-studieværter, skuespillere, journalister osv.

Som skrevet oftest kendte folk, men de har ikke specielle forudsætninger for at deltage da spørgsmålene er ret brede indenfor bl.a musik, gamle fjernsynsprogrammer, politik, almindelig dagligdag, datidens 'kendisser' osv osv., altså et program hvor almindelige seere sagtens kan gætte med, og det er ret underholdende Og ret morsomt at se gamle TV-klip og musikvideoer. Selvfølgelig, eller måske rettere desværre, er der lidt af det sædvanlige med en regissør, der opfordrer publikum til at 'juble' på bestemte tidspunkter, men det er blot en lille irriterende detalje.

Er jeg den eneste, det nyder denne hyggelige, sjove og afslappende udsendelse.:grin:

Skal lige tilføje at Jacob Riising er vært, og han gør det fremragende. For mig ser det ud som om han hygger sig ligeså meget som undertegnede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...