Hop til indhold
Randers_Borger

Jiramon, Massage når det er bedst

Recommended Posts

Hej,

 Jeg har gennem mange år besøgt forskellige thai massører, og har naturligvis også været omkring Jiramon i Randers. Det er virkelig god massage, men på et tidspunkt søgte jeg alligevel rundt efter alternativer, hvilket de fleste vel gør!

 I dag kørte jeg så ind til Jiramon igen, og det er nærmest som "at komme hjem til mor" :-)

 Det var hende selv der tog imod, og som sædvanlig var hun et stort smil og hilste velkommen med ordene om, at "det er længe siden du har været her".

 Jeg lagde mig på madrassen på gulvet, og hun kom ind til mig. Først et knus, så en snak om, hvad man ønsker, hvor det gør ondt.

 Så går hun i gang, og hun er hamrende dygtig. Alle steder bliver masseret, hun finder de ømme punkter, og lægger en ære i, at gøre det godt for sine kunder :-)

 Da jeg vendte mig om, kunne jeg ligge og se hende (et flot, næsten majestætisk syn :-) ), og det slog mig, at for hende er massagen og kundens velvære ikke bare et spørgsmål om, at tjene penge, men også et kunststykke.

 Til dem der ikke har været der kan jeg sige, at rummene er pæne, rene og i orden, bestemt i den bedre halvdel.

 Når man sammenligner de forskellige steder jeg har været, mener jeg klart, at Jiramon fortjener ros for sit arbejde :-)

 Med disse ord, ønskes I alle en god weekend :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...