Hop til indhold
Jingle Balls

MissClaudia

Recommended Posts

Skrev lidt med hende og hun gav mig indtrykket af at hun var en genert amatørpige.

Skive bor hun ikke i, det var så løgn nummer 2.

Besøgte hende i noget ret rodet og faldefærdigt byggeri. Blev NOGET overrasket da jeg så hende, hun har en abnorm stor mave. Hun er MEGET sminket..........alt for meget og dufter lidt mærkeligt. Hun gik ret profeesionelt frem. Ville have pengene med det samme og så ind på sengen. Så begyndte hun at sutte med gummi, det føltes ret ligegyldigt, kunne ikke mærke det rigtigt. Hurtigt om på ryggen og så skulle jeg kneppe hende, det var den eneste stilling hun kunne holde til :-(. Igen så virkede hun kunstig og hendes stønnen var meget fake. Jeg tænkte på en anden pige og kom da til sidst.

Jeg skyndte mig ud!

Senere har jeg så fået fortalt af en anden at hun siger hun har en til at hjælpe hende med det hele. 

 

Så umiddelbart skal jeg sateme ikke der forbi igen da!!!

Redigeret af Stabilizer
Jeg har slettet private oplysninger, Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, den 13/11/2015 18.00.10:

Skrev lidt med hende og hun gav mig indtrykket af at hun var en genert amatørpige.

Skive bor hun ikke i, det var så løgn nummer 2.

Besøgte hende i noget ret rodet og faldefærdigt byggeri. Blev NOGET overrasket da jeg så hende, hun har en abnorm stor mave. Hun er MEGET sminket..........alt for meget og dufter lidt mærkeligt. Hun gik ret profeesionelt frem. Ville have pengene med det samme og så ind på sengen. Så begyndte hun at sutte med gummi, det føltes ret ligegyldigt, kunne ikke mærke det rigtigt. Hurtigt om på ryggen og så skulle jeg kneppe hende, det var den eneste stilling hun kunne holde til :-(. Igen så virkede hun kunstig og hendes stønnen var meget fake. Jeg tænkte på en anden pige og kom da til sidst.

Jeg skyndte mig ud!

Senere har jeg så fået fortalt af en anden at hun siger hun har en til at hjælpe hende med det hele. 

 

Så umiddelbart skal jeg sateme ikke der forbi igen da!!!

Kan du evt. anbefale nogle andre piger i skive området? Så må du meget gerne sende en pb. For jeg synes flere af profiler er liiidt shady...

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, den 20/11/2015 09.39.53:

Kan du evt. anbefale nogle andre piger i skive området? Så må du meget gerne sende en pb. For jeg synes flere af profiler er liiidt shady...

Hun er som jeg skriver, ikke fra Skive :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 3 timer siden:

Hun er som jeg skriver, ikke fra Skive :-)

Fangede jeg godt ;) 

Tænkte du måske skrev til hende fordi hun var fra dit nærområde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...