Hop til indhold

MissClaudia

Featured Replies

Skrevet

Skrev lidt med hende og hun gav mig indtrykket af at hun var en genert amatørpige.

Skive bor hun ikke i, det var så løgn nummer 2.

Besøgte hende i noget ret rodet og faldefærdigt byggeri. Blev NOGET overrasket da jeg så hende, hun har en abnorm stor mave. Hun er MEGET sminket..........alt for meget og dufter lidt mærkeligt. Hun gik ret profeesionelt frem. Ville have pengene med det samme og så ind på sengen. Så begyndte hun at sutte med gummi, det føltes ret ligegyldigt, kunne ikke mærke det rigtigt. Hurtigt om på ryggen og så skulle jeg kneppe hende, det var den eneste stilling hun kunne holde til :-(. Igen så virkede hun kunstig og hendes stønnen var meget fake. Jeg tænkte på en anden pige og kom da til sidst.

Jeg skyndte mig ud!

Senere har jeg så fået fortalt af en anden at hun siger hun har en til at hjælpe hende med det hele. 

Så umiddelbart skal jeg sateme ikke der forbi igen da!!!

Redigeret af Stabilizer
Jeg har slettet private oplysninger, Stabilizer

Skrevet
Jingle Balls skrev, den 13/11/2015 18.00.10:

Skrev lidt med hende og hun gav mig indtrykket af at hun var en genert amatørpige.

Skive bor hun ikke i, det var så løgn nummer 2.

Besøgte hende i noget ret rodet og faldefærdigt byggeri. Blev NOGET overrasket da jeg så hende, hun har en abnorm stor mave. Hun er MEGET sminket..........alt for meget og dufter lidt mærkeligt. Hun gik ret profeesionelt frem. Ville have pengene med det samme og så ind på sengen. Så begyndte hun at sutte med gummi, det føltes ret ligegyldigt, kunne ikke mærke det rigtigt. Hurtigt om på ryggen og så skulle jeg kneppe hende, det var den eneste stilling hun kunne holde til :-(. Igen så virkede hun kunstig og hendes stønnen var meget fake. Jeg tænkte på en anden pige og kom da til sidst.

Jeg skyndte mig ud!

Senere har jeg så fået fortalt af en anden at hun siger hun har en til at hjælpe hende med det hele. 

Så umiddelbart skal jeg sateme ikke der forbi igen da!!!

Kan du evt. anbefale nogle andre piger i skive området? Så må du meget gerne sende en pb. For jeg synes flere af profiler er liiidt shady...

Skrevet
  • Author
skivemd skrev, den 20/11/2015 09.39.53:

Kan du evt. anbefale nogle andre piger i skive området? Så må du meget gerne sende en pb. For jeg synes flere af profiler er liiidt shady...

Hun er som jeg skriver, ikke fra Skive :-)

Skrevet
Jingle Balls skrev, for 3 timer siden:

Hun er som jeg skriver, ikke fra Skive :-)

Fangede jeg godt ;) 

Tænkte du måske skrev til hende fordi hun var fra dit nærområde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.