Hop til indhold
Tyren13

Nørrebrogade 5

Recommended Posts

Hej derude. Jeg kan se der står Welcome i døren på Nørrebrogade 5 i Randers. Nogen der har erfaringer  med dette sted.

Tilbyder de fuldpakke og hvordan ser pigen ud. Lad høre fra jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Ja, jeg har været der for nogle uger siden!

Hun er meget pæn og sød.

God massage med mere!

Synes faktisk hun er en af de sødere og pænere thaipiger i byen jeg kender til!

Jeg kan anbefale at prøve hende!

God vind!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Trucker, tak for indlæg. Kunne du måske være lidt mere specifik, hvad mener du "med mere". Taler vi fuldpakke eller blot et handjob. Det ville være dejligt med med et frisk pust i Randers. Jeg synes efterhånden det er ved at blive lidt trivielt med de eksisterende. Måske er det fordi man spiller på de "gamle" modeller,

Lad høre fra dig, eller andre der har haft en god oplevelse her eller andet steds i Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke fået det hele der og har heller ikke spurgt ind til det.

Jeg søgte ikke mere en bare h job som afslutning på massagen.

Blev selv tilbudt det uden jeg selv skulle spørge om det.

Tror godt man kan få mere en det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa har været der her i denne uge. Hun giver en ok massage, ikke så meget pirrende så lang tid man ligger på maven, men det kommer når man kommer om på ryggen at lægge, hun spørger selv om du vil have mere. Hun har en smuk krop .det er måske ikke lige så let at se når man kommer i butikken, for hun er meget påklædt men super oplevelse, til nomale pris

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa har besøgt dette gode sted igen, hvor er det dejligt at ligge der på sengen/briksen og få massage af den dejlige kvinde, ikke mindst når man får ekstra hos hende, super sted hun er bare god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...