Hop til indhold
El Pipo Gigante

Anmeldelser af GP

Recommended Posts

Hej kære kollegaer

jeg har som så mange andre oprettet en profil, så jeg kan give lidt tilbage til sitet efter mange gode besøg, på baggrund af anmeldelser Læst på dette site.

Mit spørgsmål går på, hvor langt tilbage kan jeg anmelde en oplevelse/besøg

skal jeg oprette en ny tråd med pågældende GP/sted, eller finde en allerede oprettet tråd og starte den op igen??

mvh El Pipo

stavefejl og grammatisk fuck ups er en ekstra service fra min side:cool::cool::cool::cool::cool:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg foreslår, at den generelle regel for historik er, at der skal være muligt stadigt at besøge den pige eller det sted man anmelder.

Og des længere tilbage i tid, des højere krav til underholdnings- og informationsværdi i anmeldelsen, specielt hvis der i forvejen findes lødige anmeldelser af pigen/stedet.

Give it a try!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
El Pipo Gigante skrev, for 1 minut siden:

Mit spørgsmål går på, hvor langt tilbage kan jeg anmelde en oplevelse/besøg

Det bestemmer du selv, men det er bedst at anmelde en oplevelse/besøg kort tid efter den er hændt, da det er nemmere at huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig godt emne, og et godt spørgsmål.

 

Efter min mening skal et nyt besøg altid anmeldes i en selvstændig tråd, således at hver anmeldelses-tråd KUN indeholder een anmeldelse. Ens egen oplevelses af en GP kan jo adskille sig mærkbart fra en anden persons oplevelse med samme GP, så den fortjener det selvstændige fokus, der ligger i en selvstændig tråd. 

 

Andre kan så selvfølgelig kommentere på denne anmeldelse, det er klart.

 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ikke er nogen nyere anmeldelser, ville jeg lave en ny. Hvis der kun er en anmeldelse med MANGE svar/indlæg, ville jeg også lave en ny, ellers kommer din anmeldelse på side 3-4-5 stykker.

og velkommen til EG, ser frem til en masse anmeldelser :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Må jeg foreslå, at hvis man laver en ny anmeldelse af en pige der er tidligere anmeldt, så linker man til de tidligere anmeldelser, så vi andre lettere kan drage vores individuelle (og subjektive!) konklusioner på baggrund heraf...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til.

Husk at skrive i overskriften, hvilken pige der er tale om. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Pipo Gigante skrev, for 56 minutter siden:

Hello dear colleagues

I like many others created a profile, so I can give a little back to the site after many good visit, based on reviews Shown on this site.

My question is, how far back can I report an experience / visit

should I create a new thread with the GP / location, or find an existing thread and start it up again ??

mvh El Pipo

misspellings and grammatical fuck ups are a courtesy on my part: cool:: cool:: cool:: cool:: cool:

 

 

Wao interesting name!!!!!!! :shock::shock::shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

Little Brother in Denmark is somewhat the black sheep - and him we do not talk about:

https://www.eroguide.dk/forum/profile/20992-megapik/

I wonder if the family also has operations in Norway and Sweden : roll:

Ohhhh Is a big family ;-) ... Bad joke i know i know :razz:

I wonder if is true all that :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Judith skrev, for 29 minutter siden:

Ohhhh Is a big family ;-) ... Bad joke i know i know :razz:

I wonder if is true all that :cool:

So do I, but I am not the one to test it :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for den varme velkomst, jeg vil følge jeres råd, og skrive min første anmeldelse, efter mit næste besøg..

Haha ja jeg kan godt se at familien er vokset:wink: vidste slet ikke at vi var så mange store drenge i familien!!

mvh El Pipo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

ja...velkommen, så lang tid at pigen er aktiv har den jo interesse, uanset hvordan oplevelsen har været kan man jo altid forholde sig til den ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...