Hop til indhold
Gæst

GANGBANG I VEJLE DEN 19. NOV. MED 29 ÅRIGE TIFFANY I HENDES GB DEBUT

Recommended Posts

Gæst

En god start på arbejdsdagen.....

Møder ind på jobbet, får hentet den obligatoriske kop kaffe.... får et smil fra den lille nystartede receptionist på vejen smutter ind på sit kontor og åbner sin mail, konstaterer at der allerede er komme de første par ordrer ind.... OG hopper en tur på annoncelight, får øje på en helt ny annonce om et gangbang - spændende tænker man og klikker omgående på overskriften da navnet i overskriften giver en vis forventning, opdager så at dette GB er med Danmarks uden sidestykke dejligste GP, som skal have sin debut - det bliver ganske enkelt for vildt.

Tiffany hedder hun og jeg har allerede besøgt hende flere gange i Odense og i Svendborg, og jeg havde aldrig turdet håbe på at jeg også fik chancen for at opleve hende i et gangbang.

Hun er bare seriøs lækker, og så er hun ganske enkelt ubeskrivelig sød og fræk i en skøn blanding

Jeg fandt lige hende på side6.dk - se her: http://side6.dk/resultatside/?q=smukketiffany

og der er masser af beskrivelser af hende her på eroguide - bare søg på Tiffany og se hvad der dukker op.

DENNE DAG ER STARTET FANTASTISK!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
T.Hansen47 skrev, for 3 timer siden:

Du mangler et link til Annoncelight, hæhæ - https://annoncelight.dk/showad/196800

Og så må jeg hellere set at få fundet noget guld og melde mig til. Tiffany er også en af mine absolut yndlingspiger så det her vil jeg ikke gå glip af:)

 

Hejsa - ja det var sgu en forglemmelse med linket - var så begejstret at den smuttede - tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, har planlagt en 3 dages tur til Berlin med besøg hos Anni Porsche, ERW og Artemis ugen efter - men måske man skulle se om der lige kan hives lidt mønt frem så jeg kan varme lidt op i Vejle på torsdag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Skovfogeden skrev, for 14 timer siden:

Tak for info, Trofast.

Tror vist en tur til Vejle skal i kalenderen på torsdag.;-)

Godt nok lidt langt fra Aalborg.

Jamen velbekomme - hun er en af dem man ikke er bange for at anbefale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
FKK4Ever skrev, for 14 timer siden:

Uha, har planlagt en 3 dages tur til Berlin med besøg hos Anni Porsche, ERW og Artemis ugen efter - men måske man skulle se om der lige kan hives lidt mønt frem så jeg kan varme lidt op i Vejle på torsdag :-)

sad lige og tænkte på hvordan hun egentlig ville reagere hvis man faktisk betalte med mønter -

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
knajten skrev, for 4 timer siden:

ja hun ser da lækker ud så måske skulle man køre en tur ned og være med

jeg er sikker på der er plads til dig ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

gad vide om der kommer en fluffer på denne gang, hvis der er godt med tilmeldinger- nogen som har hørt noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
GB-Peter skrev, for 9 timer siden:

der forventes ingen fluffer denne gang - hvis der kommer så annonceres det

Ok -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...