Hop til indhold

Recommended Posts

Gode folk - så er det på tide jeg begynder at bidrage med mine oplevelser med de skønne kvinder, og ikke bare drager nytte af alle jeres fortællinger.

Lara holder til på Vesterbro, nærmere bestemt hos den faste udbyder af en perlerække af smukke og sexede latino piger. (Heldig er den fyr, der caster/godkender dem til stedet, jeg er endnu kun yderst sjældent blevet skuffet der). Jeg ringede og bookede tid, og allerede i telefonen lød hun både sød, engageret og meget sexet. Afsted i kareten, stille op på den modsatte side af gaden så de kunne se det ikke var Boston Kvælerens skandinaviske fætter, og så hurtig entre og op på tredie sal. Mutter kender mig efterhånden så godt, så jeg bliver hilst med et "hej igen, Lara er klar lige om lidt"

Ind af døren kommer en dejlig smilende skønhed, perfekt formet med bløde, runde kurver de rigtige steder uden at der var for meget eller for lidt af hende. Det skulle lige være påklædningen, som jo knap nok kunne dække det nødvendige. Lara kommer helt tæt og giver kys og kram på en yderst imødekommende og uimodståelig måde allerede inden vi overhovedet har aftalt noget. Der skal lige tolkning til, men jeg bestiller uden at tøve 1 time med det hele, og flår ellers tøjet af for at komme hurtigt ud i bruseren. Tilbage igen kommer Lara ind og vi begynder stående at kysse intenst. Hun skal lige ned af sine sko, og så passer højden ellers perfekt til, at jeg siddende på sengekanten kan smage, dufte og slikke hendes skønne krop. I forbifarten får vi i fællesskab pillet de sparsomme klude af hende, og så står hun foran mig klar til leg. Da jeg rejser mig op, er det med fuld rejsning på flagstangen, og hun kigger lidt forskrækket på den, og siger meget undskyldende at den vist er for stor til sport i to'eren. Fair nok med mig - det er forskelligt om pigerne kan klare min size xl, og der er jo så mange andre måder at muntre sig på. 

Jeg tager hende om livet, og løfter hende rundt og lægger hende forsigtigt på sengen. Hun siger "slow, please be slow....." jeg ved hvad hun mener, og begynder ganske langsomt, og med lange bløde strøg, at slikke hende helt glatte og lækre fisse. Hold kæft hvor er det lækkert, og absolut noget af det bedste JEG ved. Særligt når det som med Lara begynder at virke. Hun ligger helt stille og holder mit hoved fast med hænderne. Bare så fast at jeg får arbejdsro, og hun kan flytte mig derhen hun vil have tungen.... Efterhånden begynder hun at stønne og trække vejret dybere og dybere. "Dios mio" stønner hun flere gange, og til sidste kramper hun helt bagover og presser mit ansigt helt ind i fissen. Jeg driller hende og slår lidt med tungen, og hver gang går der et ekstra elektrisk stød igennem hende. hun er helt væk i et par sekunder, og jeg lægger mig på ved siden af hende for at kæle lidt mens hun sunder sig. 

Så er det min tur, og det med slow mener hun virkelig. Langsomt og blødt tager hun min pik i munden. Hun slikker lækkert hovedet som om det er verdens lækreste slikkepind, og efterhånden glider hun helt ned over den og leger samtidig med tungen. Kuglerne får samme kærlige og lækre behandling, og hvor hun før påkaldte sig sine spanske (eller Brasilianske) guder, måtte jeg hidkalde Thor, Loke, Odin, Jesus, Allah og hvad jeg ellers kunne komme i tanke om af guder, der kunne trække nydelse mest muligt ud. Huh - jeg ved da virkelig ved at fyre flere ugers opsparing af i munden på hende, men det lykkedes (med mine hidkaldte venners hjælp) at få en lille pause hvor vi igen skiftede position. 

Jeg er altså virkelig en slikmund, for jeg måtte simplethen retur til hendes glatte lækre fisse en gang mere. Og tro det eller lad være, men hele historien gentog sig en gang mere (og denne gang kom hendes mor vist med på påkaldelserne) Det betaler sig at være god ved kvinderne :-) Efter mange års erfaring på området med glædespiger kan jeg godt skelne den rigtige vare fra dem, der faker. Tro mig brødre og søstre - det her var den ægte vare. Hun var helt klar nu, og sagde "please fuck me now", og som den fødte gentleman jeg er, var jeg ikke sen til at efterkomme hende ønske.

Nogen vil have det hårdt og andre blidt. Ingen overraskelse at Lara var til det blide, og igen fint med mig. Det er jo skønt at mærke hvordan kvinder vil have det på hver sin måde, og bare man prøver mange nok, skal man nok komme hele repertoiret igennem. Nu havde hun jo faktisk allerede fået to orgasmer, så hun bad mig trænge langsomt ind, og så lige vente lidt med at bevæge mig. Også en stor nydelse bare at se hendes ansigt, hvordan hun nød den blide indtrægning og hvordan mr. XL fyldte hende op. Langsomt, ganske langsomt begyndte jeg at bevæge mig inden i hende. Hun ville genre havde det på den måde, at det helst ikke skulle være ud/ind/ud/ind - hun ville hellere havde sådan at jeg med pikken skulle bevæge mig frem og tilbage med pikke dybt inde i hende, så klit og g-punkt blev stimuleret mest muligt. Det passede fint med mig, som var på kanten af en islandsk vulkan, så ville ind/ud/ind/ud bare have ført til en ukontrolleret eksplosion. På den anden måde, kunne vi begge nyde sexen mest muligt. Men til sidst måtte jeg overgive mig, og give max gas og fyre den af i den skønneste orgasme.

Hold da op en dejlig, indlevende og naturlig sexet kvinde. Måske jeg lige kan nå et besøg mere i morgen inden hun tager hjem

Hedonist

 

Og til de teknisk interesserede:
Brysterne har fået hjælp - smukke former og dejligt bløde og følsomme over for min tunge. Et lille ar på undersiden af begge
Et ar efter kejsersnit - generer mig ikke, jeg håber hun kommer hjem til sit barn inden så længe. Men også at hun kommer tilbage til lille kolde Dannevang
Pænt glat og lækker mellem benene (men det har de kvikke allerede regnet ud)
Karakterer giver jeg ikke - jeg var meget tilfreds

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...