Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur hos Sarathip for et par uger siden i Rødovre Centeret, ( af alle steder?!  :? ) . Et meget meget lille sted. Havde bestilt tid men måtte alligevel vente. Fruen selv tog sig af min bestilte olie 60.min. Ok massage , men jeg har fået bedre - kommer nok ikke igen.:sad:

http://www.sarathip-thaimassage.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange. God massage til rimelige penge men der er et par store minusser. 
Man kan ikke selv bestemme hvem man skal masseres af heller ikke selvom man aftaler det over telefonen. 

Der er MEGET lydt faktisk som om væggene ikke eksisterede. Dels larm fra naboen, som er et solcenter med underlig musik, maskiner og syntetiske stemmer, dels pigerne selv som under massagen snakker højlydt sammen gennem væggene på thai og i øvrigt render ind og ud af dørene til behandlingsrummene.

Det er tydeligt at de betragter massagen som et upersonligt job på linie med at vaske tøj eller lign. Ikke just en rolig og afslappet atmosfære. 

Ekstra ydelser er (vist-nok) udelukket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PerBar skrev, den 20. jan. 2016 at 14:17:

Har været der flere gange. God massage til rimelige penge men der er et par store minusser. 
Man kan ikke selv bestemme hvem man skal masseres af heller ikke selvom man aftaler det over telefonen. 

Der er MEGET lydt faktisk som om væggene ikke eksisterede. Dels larm fra naboen, som er et solcenter med underlig musik, maskiner og syntetiske stemmer, dels pigerne selv som under massagen snakker højlydt sammen gennem væggene på thai og i øvrigt render ind og ud af dørene til behandlingsrummene.

Det er tydeligt at de betragter massagen som et upersonligt job på linie med at vaske tøj eller lign. Ikke just en rolig og afslappet atmosfære. 

Ekstra ydelser er (vist-nok) udelukket. 

Du har ret, PerBar, der er både plusser og minusser...Massagen er god og billigere gøres det ikke. Men jeg kan huske en dag, hvor jeg lå på maven og blev masseret. Alt åndede fred og ro, og pludselig startede en kollega støvsugeren ude i forlokalet. Jeg tænkte bare: Stop for h...... ! :-)  Jeg har også oplevet et par gange efter endt massage at være på vej hen efter mit tøj, nøgen, og så pludselig opdage, at døren til rummet stod så meget åben, at man ude fra solarie-området kunne kigge direkte ind :-) Jeg elsker at vise mig nøgen, men der er alligevel en grænse :-) Og ja, der er meget lydt og væggene eksisterer faktisk ikke: En dag hørte jeg en kvinde fra det tilstødende rum komme med et langtrukkent Åhhhhh!!!!, og jeg tænkte WTF?! Men der var vist desværre kun tale om almindelig god massage fra Fruen selv :-) 

Men når alt kommer til alt, hvem havde forudset, at der en dag ville komme et sobert thai-sted i Rødovre Centret, hvor massørerne rent faktisk kan massere? :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der flere gange - og fået en rigtig god massage, ikke hård, men rigtig grundig. Så jeg er hver gang gået derfra med en god følelse i kroppen.

Mht. ekstra har jeg ikke oplevet noget, jeg tager altid alt tøjet af - synes at et par boxershorts er i vejen - og det har så heller ikke generet...

Til gengæld har jeg så oplevet et par gange at få 4 hændig massage når der ikke var travlt i butikken - og var rigtig dejligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var forbi for nogle få dage siden, om eftermiddagen, og blev masseret af Fruen selv. Det var noget tid siden jeg sidst var der, men jeg er glad for, at jeg gik derop. Alt åndede fred og ro, og jeg fik en rigtigt god massage :-)

Uden ekstra.... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden været forbi Rødovre Centret nogle gange.
Og jeg synes generelt der leveres en rigtig god og seriøs massage, og personalet virker vældig søde.
Kan se at klientellet både er mænd, piger og par, og det er da dejligt at der stadig findes steder hvor det der med massagen ligesom er udgangspunktet. ;-)

Det er heller ikke mit indtryk at der tilbydes ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gav Sarathip en chance igen. Det er desværre blevet endnu værre end da jeg skrev om det for godt et år siden. Men de har tilsyneladende kunder nok. For jeg blev vist ind i et rum uden dør som også bruges til omklædningsrum for pigerne og hvor der ikke er nogen dør men blot et halvgennemsigtigt forhæng. Fruen begyndte selv at massere mig med een hånd medens hun talte i telefon på Thai med den anden hånd. Efter 10-15 minutter blev pigen i rummet ved siden af færdig med sin kunde og derfor kommanderet ind for at overtage mig. Det havde den fordel at hun ikke skulle tale i telefon og derfor kunne bruge begge hænder. Efter yderligere 15-20 minutter kom en ny tilkaldt pige med meget kolde hænder og overtog min behandling. Om massagen var god eller dårlig lagde jeg næsten ikke mærke til fordi der var larm og støj som tidligere beskrevet og desuden en del trafik ind og ud af omklædningsrummet som det foregik i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...