Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre, jeg trænger efter en pause til at besøge et thaisted igen.

jeg har haft mange gode oplevelser hos og med Nina, er der nogle der ved, hvordan tingene står til hos hende i øjeblikket 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været der for nylig men så en yngre flot thaikvinde åbne stedet i sidste uge. Var på vej derind, men valgte så et andet sted. Måske fordi hun så lidt reserveret ud eller fordi jeg mindes en anmeldelse der ikke var helt god? Det kan du nok ikke bruge til så meget må jeg indrømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt stedet, og blev lokket til fornylig!

Det gør jeg så ALDRIG igen. Jeg har aldrig givet mindre end hvad der forventes, før denne gang.

Det var den nye, en rigtig flot pige, men massere, det kan hun ikke. Hun er med på det meste tror jeg, jeg havde valgt et hj. Da jeg mærkede under hendes kjole, ja så var der en helt bar mis!!

Jeg vil altså ikke bare komme for sex, jeg vil også have massage, det kan man ikke få af hende

Jeg gav hende 500 for lidt olieplaskeri og et hj - det var faktisk for meget

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Vildmand skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har tidligere besøgt stedet, og blev lokket til fornylig!

Det gør jeg så ALDRIG igen. Jeg har aldrig givet mindre end hvad der forventes, før denne gang.

Det var den nye, en rigtig flot pige, men massere, det kan hun ikke. Hun er med på det meste tror jeg, jeg havde valgt et hj. Da jeg mærkede under hendes kjole, ja så var der en helt bar mis!!

Jeg vil altså ikke bare komme for sex, jeg vil også have massage, det kan man ikke få af hende

Jeg kan hende 500 for lidt olieplaskeri og et hj - det var faktisk for meget

Altså at give massage har heller aldrig været stedets mission, eller ret mange andre steder faktisk. 

Der er meget, meget få steder jeg har fået begge dele i god kvalitet. Men det kunne nu være dejligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Altså at give massage har heller aldrig været stedets mission, eller ret mange andre steder faktisk. 

Der er meget, meget få steder jeg har fået begge dele i god kvalitet. Men det kunne nu være dejligt :) 

Jeg synes nu jeg har fået mange gode oplevelser, på flere thai-steder.

Hos Nina, gav Geog god massage i min optik.

Jeg har oplevet god massage flere steder i Aarhus - det er da rigtigt, at der nok ikke er mange steder, der giver RIGTIG thai-massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi Ninna for et par uger siden. Gik efter et andet sted i Århus med der var optaget. kom forbi Ninna der var ledig. Blev tilbudt to piger til en pris. en meget ung pige (tror 25) og en lidt ældre (+35) Den unge kunne ikke massager. Den ældre hun kunne massager gav faktisk meget god Massage tilpas hård til mig. Det blev til HJ af den unge Thai Det kunne SF og hun var bar under kjolen.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indlæggene indtil videre, er der nogen der ved om Nina stadig giver massage, hun har/havde altså et speciale som tænder mig..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Nina idag og fik gammel + ung massage i ca 30 min hvor omdrejningspunktet uden tvivl hele tiden handlede om at de ville ha mig vendt om og tømt så jeg kunne afsluttes. Som sagt ca 30 min så om på ryggen og så fik jeg ellers en finger i røven og spillet pik af fruen mens den "unge" masserede mit bryst og stod med silikone patter i ansigtet på mig.. Hun havde intet imod at jeg stak hånden op til hendes fisse og fingre op i hende.. Slikkede patterne og prostata massagen gjorde jeg kom som en vanvittig.. Wow.. Efterfølgende lidt afslappende massage af arme og ben og så blev jeg tilbudt et bad og noget koldt vand.. 600,- alt i alt ca 1 time.. Men som tidligere skrevet, ikke verdens klasse massage udover prostata delen :-D

Den "gamle" vidste mig et udvalg af dildoer og fortalte om noget fisting hun havde lavet på nogle.. Hmm tror jeg holder mig til én finger :-D

Redigeret af gigoloaarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow for en oplevelse du har haft, sidst jeg besøgte dem, var det kun den gamle der var der. Men jeg fik en udemærket oplevslse, ryg "massage", prostatapirring, hun smed al tøjet og satte det ene ben op på briksen. Så havde jeg fri mulighed til at fingerkneppe hende. God oplevelse til sædvanlig pris. Ved du om de normalt er 2 på arbejde ?...tror jeg slår et smut forbi i week-enden 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gigoloaarhus skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi Nina idag og fik gammel + ung massage i ca 30 min hvor omdrejningspunktet uden tvivl hele tiden handlede om at de ville ha mig vendt om og tømt så jeg kunne afsluttes. Som sagt ca 30 min så om på ryggen og så fik jeg ellers en finger i røven og spillet pik af fruen mens den "unge" masserede mit bryst og stod med silikone patter i ansigtet på mig.. Hun havde intet imod at jeg stak hånden op til hendes fisse og fingre op i hende.. Slikkede patterne og prostata massagen gjorde jeg kom som en vanvittig.. Wow.. Efterfølgende lidt afslappende massage af arme og ben og så blev jeg tilbudt et bad og noget koldt vand.. 600,- alt i alt ca 1 time.. Men som tidligere skrevet, ikke verdens klasse massage udover prostata delen :-D

Den "gamle" vidste mig et udvalg af dildoer og fortalte om noget fisting hun havde lavet på nogle.. Hmm tror jeg holder mig til én finger :-D

hvad er ung og hvad er gammel ... sådan cirka :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 7 minutter siden:

hvad er ung og hvad er gammel ... sådan cirka :)

 

Nina er nok 50, den unge er vel 25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe

Har mødt 2 "ældre" kvinder på stedet. en lidt spinkel og venlig kvinde, som jeg formoder, er Nina, og en lidt mere rund påtrængende, der var mest interesseret i salg af dårlige fuldpakker. Har kun været der 3 gange over 2 år.

Er det korrekt, at Ninna  er den spinkle af dem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende den runde er slet ikke i nærheden af Ninas niveau men sidst jeg var der sagde Nina at hun døjede med at give massage og at det var derfor hende den anden var der. Og hun giver ikke den frækker pirring ved anus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe

Var der ved middagstid i dag (mandag) og blev mødt af en veloplagt Nina, der gav en fin pirrende massage.
Hun spurgte hurtigt ind til, om jeg var interesseret i fuldpakke til normal Århus pris.

Massagebriksen med næsehullet blev skubbet til side, og en madras kom på gulvet. Nina har små spidse bryster og en rynket mave, men virker meget sexet på mig - lille og væver.

Nina nød tydeligvis min borende tunge i 69-stillingen og kom med flere højlydte vellystskrig. Desværre kom jeg selv ret tidligt med et brag - burde kunne forhandle mig til en halv fuldpakke pris og tid, da jeg ofte hurtigt er helt færdig :) - er pensionist. Men bortset fra hurtigheden en dejlig oplevelse - og Ninna har et smittende humør.

Den unge var ankommet, mens jeg var i bad og var ligeledes i pjankehumør - wauw, hun er høj og flot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu været nu været forbi nina og hun er virkelig sød meget smilende.... jeg bestilte FP hun blev taget i flere stillinger det var virkelig godt man kunne se på hende hun kunne lide det. God oplevelse herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...