Hop til indhold
Spunk7

maja aalborg området

Recommended Posts

Spunk7 skrev, for 6 timer siden:

Der er gjort og der er ku en anmledelse af hende, jeg må tage en for holdet ;-)

God stil Spunk7 - vi må alle ofre os i en god sags tjeneste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spunk7 skrev, for 7 timer siden:

Der er gjort og der er ku en anmledelse af hende, jeg må tage en for holdet ;-)

Jeg mener nu, at have læst mere end en anmeldelse af hende, men super at du tager en for holdet !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spunk7 skrev, for 22 timer siden:

Der er gjort og der er ku en anmledelse af hende, jeg må tage en for holdet ;-)

Og det var ingen succes, hun var lidt for kraftig og ikke særligt feminin efter min smag, så jeg vendte om i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spunk7 skrev, for 1 time siden:

Og det var ingen succes, hun var lidt for kraftig og ikke særligt feminin efter min smag, så jeg vendte om i døren.

Det var sgu da op ad bakke... Var der slet ikke noget tillokkende ved hende, feks, store babser... Tænker... Store piger kan jo også være sexede og frække ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
netrom1919 skrev, for 3 minutter siden:

Det var sgu da op ad bakke... Var der slet ikke noget tillokkende ved hende, feks, store babser... Tænker... Store piger kan jo også være sexede og frække ;)

Ikke det mindste efter min smag, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spunk7 skrev, for 4 minutter siden:

Ikke det mindste efter min smag, desværre.

Havde ellers selv haft hende i tankerne, når jeg kom på disse kanter... Bedre held næste gang og god weekend !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maja var en meget positiv oplevelse. Hun var sød, varm og kærlig. Det var nok det mest autentiske kærestesex jeg har oplevet, jeg glemte næsten at hun er en massagepige, det var næsten som første gang med en ny kæreste. Hun stønnede ikke overdrevet, men var helt naturlig. Er man til buttede/frodige kvinder er Maja et must. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos hende for ikke så længe siden. Virkelig dårlig oplevelse. Turn-off at der står billeder af alle hendes børn på bordet! Hun var godt nok kedelig. Hun lagde sig ned, lukkede øjnene og lagde hovedet til siden. Og dér lå hun så bare og sagde intet, mens jeg pumpede løs i hende. Eneste gang der kom lyd fra hende, var da hun sagde "du klemmer mine knæ". Og så var hun lige en tand for buttet efter min smag. Det gad jeg simpelthen ikke, så jeg steg af og tog hjem.

Så der kommer jeg IKKE igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

sojv at læse så delte meninger, man må sige hver har sin smag  hi  hi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var noget skuffet efter et besøg hos hende Var slet ikke med nærmest kedelig så det bliver ikke et gensyn da vi ikke klikkede sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watchmaker skrev, for 3 timer siden:

Har været hos hende for ikke så længe siden. Virkelig dårlig oplevelse. Turn-off at der står billeder af alle hendes børn på bordet! Hun var godt nok kedelig. Hun lagde sig ned, lukkede øjnene og lagde hovedet til siden. Og dér lå hun så bare og sagde intet, mens jeg pumpede løs i hende. Eneste gang der kom lyd fra hende, var da hun sagde "du klemmer mine knæ". Og så var hun lige en tand for buttet efter min smag. Det gad jeg simpelthen ikke, så jeg steg af og tog hjem.

Så der kommer jeg IKKE igen.

Havde 100% samme ople Velse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...