Hop til indhold
Guest RasmusL

BDSM-setup med BDSMPAR

Recommended Posts

Guest RasmusL
Hej EG :-) 
 
En anmeldelse af en oplevelse igår sammen med BDSMPAR 
 
 
Så igår eftermiddags her på EG et opslag hvor Bdsmpar søgte et par fyre 3-4 stk som tilskure og senere deltage i en seance 
 
Var ret sikker på at han måtte have fundet dem som han skulle bruge, da det var mange timer siden at han havde lavet opslaget. men gav det alligevel et forsøg, og sendte en mail. Fik så ret hurtigt svar tilbage. At han stadig manglede 1 og jeg var velkommen :-) 
 
 
Manden i Bdsmpar som arrangerede det, lad os kalde ham MR.Grey ;) havde lavet et setup hvor vi 4 fyre skulle se på den første time og deltage i den anden time. Tøserne skulle være blindfolded og have pisk og smæk ;-)
 
Han havde ikke fortalt de 2 tøser at der ville være tilskure, De troede kun de skulle mødes med ham og lege :-) 
 
En hurtig beskrivelse af Mr.Grey og tøsene 
 
Mr.Grey
 
Pæn og velklædt fyr. Virkelig behagelig. Som havde godt styr på tingene 
 
Tøs 1 
 
Petit slank ca 20 år dejlige faste ungpige bryster måske en B-skål og dejlig stram både fissen og analt. Hun var iført sort lingeri og højhælede sko
 
Tøs 2
 
Alm slank ca 20 år. blond, flotte bryster der sad rigtig godt, måske en D-skål ( hun havde aldrig været sammen med flere fyre på en gang ) 
Var iført Hvidt lingeri og strømpebukser 
 
 Begge pige virkelig flotte piger. Med glatte ungpige kroppe
 
Da vi alle 4 var ankommet i lejligheden og havde snakket lidt om hvordan det skulle foregår, så skriver mr.grey at tøs2 kan komme ind. Hun bliver blindfolded i mellem gangen, og der efter sendt i bad. Der bliver skrev til tøs1 at hun må komme ind. Hun bliver blindfolded og stillet foran os og klædte af.
 
Da tøs2 er færdig i badet bliver hun vist ind og stillet ved siden af tøs1. Mr.grey føre deres hænder, hen på hinandens bryst og først der finder pigerne ud af at der er en pige mere.
 
De rør lidt ved hinanden og kysser. Mr.grey tager tøs1 tilside og vi forlov at komme op og røre lidt ved tøs2 som sidder på knæ. først der finder hun ud af at der var flere fyre tilstede.
 
Tøs1 kommer tilbage bliver også sat på knæ. hun deep Throater så dybt, og længe at man kan se hendes makeup løbe ned af kinderne under blindfolded. lidt efter sætter vi fyre os  igen i sofaen. Begge piger bliver stillet ved siden af hinanden foran os, og skal holde i en snor i ca 2meters højde. De bliver pisket på skift på lår,ryg,bryster og i røven, Mens de skal tælle til 10 og siger tak for hvert pisk. 
 
Tøs2 bliver sat til at lege med sig selv, med en vibrator dildo. Mens tøs1 for 10 slag med en stang af noget så tung som bly, imens hun har pisken I munden og tæller sine slag og takker pænt for dem. 
 
Tøs1 bliver vist op på sofa bordet foran os liggende i doggy og vi forlov at lege med hende. Hun sutter en imens jeg slikke hendes utrolig pæne fisse bagfra, og leger med en finger i røven og fissen på hende. 
 
Tøs2 er på knæ på gulvet og de 2 andre fyre går igang med hende. Hun sutter og bliver leget med. 
 
 
Tøs1 bliver lagt op på sengen, liggende på ryggen. IMens tøs2 stående på gulvet foroverbøjet ind over sengen, slikker tøs1 og vi på skift Knepper hende bagfra.
 
Begge tøser ryger så op i sengen der bliver suttet. Slikket og kneppet godt igennem, og skiftet lidt på kryds og tværs. Jeg tager tøs2 i missionær imens der er en anden som fylder hendes mund med sperm. ;-) Tøs1 var frisk på anal og kys. Virkelig frækt. Mens jeg knepper tøs2 var der fuld udsigt til at tøs1 blev taget i doggy med røven helt i vejret og overkroppen presset mod senge armene til hver side helt nede til sengen og fyren stående i sengen kneppede hende hårdt i røven.
 
Til sidst var vi 3 tilbage. Begge tøser kommer ned på gulvet og på knæ. Og vi står alle 3 og spiller mr.Grey og en den anden forrest jeg bagerst. imens tøserne snaver og rør ved hinanden. De 2 andre kommer i tøs1 mund og tøserne snaver så sæden hænger fra mund til mund løber og dråper ned af dem. FUCK det var frækt.
 
Begge tøser bliver sendt i bad og vi hopper i tøjet og takker for en helt igennem fantastisk og fed oplevelse. 
 
Absolut et af de bedste arrangementer jeg har deltaget i. Kan kun anbefales. 
 
Go aften derude ;-) 
 
/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bakke op om at dette setup var 102% iorden, 2 dygtige tøser og vedholdene mænd er en pænt fræk kombi. Super glad for at jeg var med, så længe det varede, for mit vedkommende....lol. Glad for at vide de fantastiske 3 tilbage fik sørget for at begge tøser blev godt brugt på den helt rigtige måde. Der var ikke et øje (eller noget andet) tørt og ligesom Rasmus kan jeg kun sige arrangement var super stilfuldt. Thumbs til Mr.Grey for cool setup, kan næsten ik tro andet end at Tøs2 følte sig i ret godt selvskab med dejlige Tøs1 så måske hun allerede er begyndt at drømme igen, kom hun 2 gang eller var det 3.......mums.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skal I have... det var super fedt med seriøse deltagere med pli og sørgede for alle fik plads :) Pigerne havde en fed oplevelse og hilser og siger tak :) Dejlig anmeldelse - fik lige gennemlevet det hele igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du tosset en anderledes omgang i forhold til den slags sex jeg normalt dyrker. Tak for beretningen RamsusL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 2 timer siden:

Kanon anmeldelse.

Er PISSE misundelig på jer, der fik muligheden for at lege med.

Ja, vi gamle må bare sidde og begræde vores tabte ungdom :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...