Hop til indhold
Voelaner

Katja Love i Silkeborg - øv for en fuser!

Recommended Posts

Anmeldelse af "Katja Love"  -25 årig dansk pige som annoncerer på annoncelight i Silkeborg.

 

Jeg så annoncen på annoncelight, og da Silkeborg jo ellers er lidt af en ørken på området tog keg chancen og bestilte tid den halve time før som annoncen foreskrev.

 

Efter at have evalueret besøget, må jeg konkludere der er tale om min dårligste købesex-oplevelse - nogensinde! Og det selvom jeg tæller udlandet med.

 

Stedet:

En lejlighed "lånt" tæt ved banen i Silkeborg, lidt snavset og lugtede så grimt af røg jeg seriøst overvejede at efterlade mit tøj i gangen.

Pigen:

ganske rigtig petit og dansk, mange tatoveringer og et mindre kønt ansigt. Virkede Små-irreteret og slet ikke servicemindet.

Akten:

Jeg startede med at låne toilettet, og fik så gjort hende tydeligt irreteret over Ag jeg tillod mig at vaske de intime dele - det var ikke tilladt at benytte toilettet til dén slags!

dernæst fik jeg oplyst at nu var Stopuret sat!

tilbage på sengen startede hun ud med at nærmest klinisk undersøge om jeg var ren inden hun startede med munden. Jeg fik slikket lidt inden jeg fik hende doggy og hun til sidst afsluttede med mund og hånd. Det var en kold klinisk oplevelse, hvor al kommunikation fr hendes side bestod i hvad hun IKKE var til (ingen 69er, rider ikke osv ..)

 

der var maks gået 15 - 20 min da jeg stod ude på gaden igen, stinkende af røg...

 

man gør meget når man er liderlig, men jeg ærgrer mig godt nok lidt over de 800 kr som jeg kunne have sparet ved at blive væk, og min højre hånd havde været bedre end Katja...

 

Jeg kan kun anbefale man bruger sine penge et andet sted..

 

 

voelaner

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

har haft den samme dårlige oplevelse Herning/Vildbjerg hvor hun også er,, 

til alle der overvejer hende, drop det og ta en spiller :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja og det franske er så som så

Hun vil hellere sidde og rykke i banditten og kigge tomt ud af vinduet

Jeg har besøgt hende 1 gang og kommer aldrig mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voelaner skrev, for 11 timer siden:

En lejlighed "lånt" tæt ved banen i Silkeborg

Hvordan skal det forståes?

"Lånt" i anførselstegn, plejer at betyde stjålet ;)

Men hvad mente du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke hun har stjålet

lejligheden :-)

 

- men det virker mere sandsynligt der er en der arrangerer lokalerne end at hun har "lånt den af en veninde"

Eftet behørig evaluering kan jeg fortsat kun sige at hun et mit livs dårligste skrald ;)

 

/ Voelaner

Redigeret af Voelaner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voelaner skrev, den 12/11/2015 13.40.52:

Anmeldelse af "Katja Love"  -25 årig dansk pige som annoncerer på annoncelight i Silkeborg.

 

Jeg så annoncen på annoncelight, og da Silkeborg jo ellers er lidt af en ørken på området tog keg chancen og bestilte tid den halve time før som annoncen foreskrev.

 

Efter at have evalueret besøget, må jeg konkludere der er tale om min dårligste købesex-oplevelse - nogensinde! Og det selvom jeg tæller udlandet med.

 

Stedet:

En lejlighed "lånt" tæt ved banen i Silkeborg, lidt snavset og lugtede så grimt af røg jeg seriøst overvejede at efterlade mit tøj i gangen.

Pigen:

ganske rigtig petit og dansk, mange tatoveringer og et mindre kønt ansigt. Virkede Små-irreteret og slet ikke servicemindet.

Akten:

Jeg startede med at låne toilettet, og fik så gjort hende tydeligt irreteret over Ag jeg tillod mig at vaske de intime dele - det var ikke tilladt at benytte toilettet til dén slags!

dernæst fik jeg oplyst at nu var Stopuret sat!

tilbage på sengen startede hun ud med at nærmest klinisk undersøge om jeg var ren inden hun startede med munden. Jeg fik slikket lidt inden jeg fik hende doggy og hun til sidst afsluttede med mund og hånd. Det var en kold klinisk oplevelse, hvor al kommunikation fr hendes side bestod i hvad hun IKKE var til (ingen 69er, rider ikke osv ..)

 

der var maks gået 15 - 20 min da jeg stod ude på gaden igen, stinkende af røg...

 

man gør meget når man er liderlig, men jeg ærgrer mig godt nok lidt over de 800 kr som jeg kunne have sparet ved at blive væk, og min højre hånd havde været bedre end Katja...

 

Jeg kan kun anbefale man bruger sine penge et andet sted..

 

 

voelaner

 

alt tror du ikke du sku prøve og sige sandhende end det der med du ikke måtte tag et bad. ;) jeg har været hos hende. og jeg synes nu hun er god til det mm. 

jeg har skrivet med hende efter du har skrivet den her. og det lyder altså til du ikke helt taler sandt du spøge hende om du måtte låne toilet "fordi du sku tisse. men du går lige i bad også uden og lige spøge om du må det. og jeg vil også blive lidt irreteret over hvis du spøge om de må låne mit wc. og så også gå i bad.

og det med det  lugtede af røg. kunne jo være du selv er eks ryger. jeg synes nu ikke det lugtede af røg der jeg var der. men jeg ryger også selv. 

synes i sku prøve og hold jer til sandhende når i skrive om piger. og stop med og forførlger piger. som du gør i stor stil. her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
smed80 skrev, for 26 minutter siden:

alt tror du ikke du sku prøve og sige sandhende end det der med du ikke måtte tag et bad. ;) jeg har været hos hende. og jeg synes nu hun er god til det mm. 

jeg har skrivet med hende efter du har skrivet den her. og det lyder altså til du ikke helt taler sandt du spøge hende om du måtte låne toilet "fordi du sku tisse. men du går lige i bad også uden og lige spøge om du må det. og jeg vil også blive lidt irreteret over hvis du spøge om de må låne mit wc. og så også gå i bad.

og det med det  lugtede af røg. kunne jo være du selv er eks ryger. jeg synes nu ikke det lugtede af røg der jeg var der. men jeg ryger også selv. 

synes i sku prøve og hold jer til sandhende når i skrive om piger. og stop med og forførlger piger. som du gør i stor stil. her. 

Jamen Smed80 god fornøjelse med hende jeg skal ikke nyde noget af en anden omgang
jeg elsker piger der gør noget ud af det, men ikke hende her og, lejligheden stank af røg
men det kan en ryger jo ikke lugte vel :-)   Men nyd hende endelig i fred.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske skulle du holde dig til sandheden og hvorfor skulle jeg lyve
jeg var ikke den første der omtalte Katja, men kunne kun bekræfte
men måske er smed80 ikke smed80 men katja selv..

 

Og jeg er skam sandfærdig og jeg kommer IKKE igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
knajten skrev, for 2 minutter siden:

Måske skulle du holde dig til sandheden og hvorfor skulle jeg lyve
jeg var ikke den første der omtalte Katja, men kunne kun bekræfte
men måske er smed80 ikke smed80 men katja selv..

 

Og jeg er skam sandfærdig og jeg kommer IKKE igen

den var så heller ikke til dig. den var til voalander 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knajten skrev, for 12 minutter siden:

men måske er smed80 ikke smed80 men katja selv..

Næppe, med over 90 indlæg, med flere anmeldelser og efterlysninger efter piger - er smed80 ikke en typisk falsk profil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det vil jeg sgu da skide på, smeden skal ikke påstå at jeg lyver.

Men kære dumme ledbogter som ikke er upartisk har jeg set i flere tråde

bare hæld mig ud jeg kan heldigvis leve uden eroguide det har jeg før gjort i lange perioder

og jeg lader mig ikke diktere noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var omkring hende for et par uger siden. En lejlighed, der stank af røg, et gulv, der var så beskidt, at jeg overvejede at beholde skoene på. En pige, der ikke gad sutte, da hun fik ondt i kæberne.

Noget positivt? Jeg kan ikke komme i tanke om noget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En evaluering er jo altid subjektiv, og min anmeldelse er udtryk for min oplevelse som bestemt var alt andet end god.

 

hvad andre mener om Katja er op til dem, jeg videregiver min oplevelse og dén fører Til at jeg må fraråde andre at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læster jeres anmeldelser ang Katja og ja lyder ikke som en god oplevelse, men tænkte nu prøver jeg alligevel da jeg var pænt liderlig. Hun virker til at have ændret sig,ved ikke om det er pga jeres anmeldelser. Hun åbnede dørene smilende og sagde pænt kom ind jeg fik betalt og spurgte om jeg måtte tage en hurtig skyller hvilket var iorden. Det tog Max 5 min og vi fik os lagt og hun begyndte at sutte, fik hende i en doggy men varede dog kun få minutter pga jeg kom. For mig var det en god oplevelse så fortrød ikke :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flaber skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor i alverden er Knajtens indlæg mere person angreb end smedens??

Der var måske også noget med sprogbruget der gav en advarsel - men når man efterfølgende skriver flg.:

Guest skrev, for 21 timer siden:

Det vil jeg sgu da skide på, smeden skal ikke påstå at jeg lyver.

Men kære dumme ledbogter som ikke er upartisk har jeg set i flere tråde

bare hæld mig ud jeg kan heldigvis leve uden eroguide det har jeg før gjort i lange perioder

og jeg lader mig ikke diktere noget

er man nærmest selv ude om det :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...