Hop til indhold
Guest Borntofly

Ditte 20 år- meget skuffende

Recommended Posts

Guest Borntofly

Besøgte hende her for lidt tid siden:

https://annoncelight.dk/showad/196734

 

Det tog lang tid at få kontakt og da det endeligt lykkedes virkede hun arrogant og uoplagt. Tænkte at det måske var grundet en masse useriøse så jeg valgte at besøge hende alligevel . 

Ja, det var nok mit iver og lyst til unge piger som løb af med mig. For jeg burde have vendt om i døren . 

Pigens alder passer godt. Men hun var usoigneret , uden makeup og ikke smilende . 

Nuvel jeg var kommet derud, så naivt troede jeg at hun måske ville ændre sig i sengen . Men ak nej:( Kedelig mekanisk sex uden indlevelse :(

Så mit råd er: hold jer væk fra denne pige. Det er som hun selv skriver i sin annonce fordi hun mangler penge! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
DetGladeJern skrev, for 10 minutter siden:

Gav du virkelig 2000 kr for sådan en øv oplevelse ?

Ja desværre :( Men man bliver forhåbentlig klog af skade ;) Normalt har jeg rimelig god erfaring med amatører fra AL dog. Dog ikke denne gang !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borntofly skrev, for 2 timer siden:

Ja desværre :( Men man bliver forhåbentlig klog af skade ;) Normalt har jeg rimelig god erfaring med amatører fra AL dog. Dog ikke denne gang !

Det er jeg ked af på dine vegne, har prøvet det samme, dog for et mindre beløb 500 kr, men man føler sig virkelig snydt bagefter og har en rigtig øv følelse, heldigvis er der også gode oplevelser indimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
DetGladeJern skrev, for 18 minutter siden:

Det er jeg ked af på dine vegne, har prøvet det samme, dog for et mindre beløb 500 kr, men man føler sig virkelig snydt bagefter og har en rigtig øv følelse, heldigvis er der også gode oplevelser indimellem.

Ja, for mig handler det ikke så meget om beløbet . Mere det at jeg var så dum at jeg ikke bare gik igen. Noget andet tog over og det må være det hun skal drive sin forretning på ;) Det bliver ihvetfald ikke faste kunder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
gerog skrev, 1 time siden:

Ærgeligt, at det var skuffende. Var hun virkelig usoigneret eller overdriver du ?

Altså hun var ikke beskidt med jord og eller olie i ansigtet .

Men morgenhår, ingen make up og en svag lugt af sved vil jeg mene er usoigneret hos en GP. Ligemeget hvad prisen er;)

Så nej jeg overdriver ikke. Det gør jeg ikke for at fremme forståelsen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...