Hop til indhold
Man they called Horse

Den smukkeste pige nogensinde

Recommended Posts

Horse har været på tur. Et møde med en kunde i Flensborg blev kombineret med lidt hygge. 

Inden turen havde Horse sat sig lidt ind i udbuddet og kigget en del annoncer igennem. En skilte sig ud ved at pigen er virkelig flot, så selv om stedet er i Husum og risikoen for falske billeder var stor, valgte Horse at tage turen.

http://www.fair-girls.de/Husum/1564

Det var temmelig svært at få kontakt, men næsten i Husum lykkedes det. Tid blev aftalt og Horse mødte op. Fandt stedet og gik op, ringede på og pigen åbnede. Horse trillede næsten ned ad trappen, så smuk er hun. 

Vi gik inde og ned til et værelse, aftalte en time og betalte 150 euro. Så skulle Horse lige vaskes og kom tilbage på værelset. Da pigen kom ind igen sagde hun: gisp, too much dick. I can not. Jo, jo pjat med dig kom nu bare i gang.

Her var Horse altså helt kåd. Pigens billeder er ægte og med mindre makeup, er hendes ansigt endnu kønnere. Brysterne er store og Horse glædede sig til at få bh'en af, så der kunne gramses. 

Måske Horse skulle have forstået at pigen faktisk sagde nej til at knalde, men Horse har aldrig mødt en gp der ikke ville knalde mod betaling. 

Vi gik i gang, fik den smukke op på stilletterne igen, op på sengen og så tog hun top og bund af. Hvis Horse tidligere havde haft svært ved at tænke klart, så gik det helt galt da brysterne kom helt til deres ret. De er ægte, store, let pæreformede og de flotteste bryster Horse har set til dato. Horse tænkte allerede på glæden ved at skulle se ind i det store spejl mens den smukke fik den bagfra.

Smukke begyndte på lidt økofransk. Ikke specielt godt eller dybt og der kom hurtigt gummi på. Horse protesterede men fik at vide, at det var bedre. Det er det nu ikke for Horse, men al fornuft var væk.

Horse kom også op på sengen og smukke suttede videre. Stadig ikke særligt godt. Så det bedste var faktisk hånden. Nu ville Horse i gang og ville have smukke til at sætte sig på Horse, men - no, no, no. Too much dick. WTF!!! Hun mente det sgu! Horse ville ikke få lov til at knalde den smukke. Et handjob var alt hvad det blev til. 

Her havde Horse fundet den smukkeste pige nogenside men fik ikke lov til at knalde hende. Det var sgu skuffende. Mn for pokker, hvor er pigen smuk. Derfor var det ikke en spildt tur til Husum og jeg smiler stadig ved tanken og den smukke. 

Skynd jer en tur til Husum, hun er her kun ugen ud. Jeg vil da også godt høre om andre har held til at knalde smukke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da være enig med dig i, at det er lidt underligt. Hun tager imod dine penge for sex, men vil ikke kneppe? Billederne viser ellers en pige man kunne finde på at køre langt efter. Jeg ville nok være heldigere, da min pik ligger indenfor normalområdet for pikkestørrelser (og tak gudskaber for det), men mærkelig adfærd fra hendes side.

Nuvel jeg var der jo ikke og ved ikke om du evt. har misforstået hendes første udmelding om dit udstyrs størrelse, men da burde hun have afslået yderligere forhandlinger. før det var på plads. Lige pludselig bliver jeg glad for, at min pik ikke er blandt de største.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vel lad os alle EG venner "stene" hende !!! hun ser skide godt ud men tager KUN PIK som passer !!! 

Oldtimer du har ret ! Jeps that babe ville jeg også køre langt og helt til Flensburg efter, men hvis hun ikke er klar til at "hele" stangen dvs. også horse´s stang 

så lad os finde nogen som både KAN OG VIL… Husum kommer da slet ikke på tale… NEJ NEJ så smutter jeg hellere et fantastisk smut til Crisa i Kolding….

 

Kære Horse du må ud på landevejen for at find et "hul" som stangen passer til … 

 

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder da godt at hun kommer til FL med jævne mellemrum, mon ikke man skulle starte bilen og vende sydpå næste gang hun er i FL for så smuk og ægte billeder er jo en oplevelse værd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun holdt til på Apenraderstrasse i Flensborg? I så fald tror jeg nok, at jeg har gennemkneppet hende med 20 centimeter i medistertykkelse. Den Andrea jeg husker fra Apenraderstrasse kunne næsten ikke få nok, og hun gik et stykke over tiden for de 50 euro, som jeg gav hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man they called Horse skrev, den 12/11/2015 05.27.58:

Måske Horse skulle have forstået at pigen faktisk sagde nej til at knalde, men Horse har aldrig mødt en gp der ikke ville knalde mod betaling. 

Velkommen i klubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender også en herre hvorom pigerne i klubberne siger han har en horsedick. Han har også nogle gange sine udfordringer:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne pige er "kendt" og berygtet på div. fora for netop at komme med _præcis_ dette udsagn.... Gode penge for en del mindre ydelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...