Hop til indhold
Gæst

Alice, Islands Brygge – Ménage à trois

Recommended Posts

Gæst

Det er en let støvregn over Islands Brygge. Mindre end regn, mere end dug. Foran mig på Fisketorvets gangbro går et par smukke pigeben; de udfører en forførende lille dans i hæle og strømper.

Jeg er allerede temmelig tændt, bare af at se hendes røv vugge besnærende hen over broen. Det sker jo man er heldig med den slags tilfældig inspiration, på vej til en købesexoplevelse.

Og så alligevel ikke tilfældigt. For heldigvis for mig er hun ikke bare en tilfældig pige, foran mig på broen; de 10 meters forspring er blot til leg og til lyst, og i dette lille eventyr er hun … min kvinde og medsammensvorne. Vi kunne jo kalde hende … Elle.

 

Vi er på vej mod et besøg hos Alice, en ungarsk pige vi allerede ved er smuk, slank og ægte. Vi venter ingen overraskelser på den front. Men vi er stadig spændte. Hvordan er hun? Hvordan vil det være at invitere hende med i vores leg? Vi går lidt ved siden af hinanden og leger to fremmede på vej tilfældigt mod samme mål, først mig bagved, så foran… en lille forventningsfuld leg om hvad der skal ske, om lidt.

Kvarteret er næsten øde og forladt, i den ende af Islands Brygge som er mere elsket af entreprenørfirmaer end af rigtige mennesker. Vi står lidt … ivrigt, på grænsen til panisk , og prøver at trænge igennem på Alices dørtelefon, mens entreprenørernes maskiner banker sønderlemmende støj mod os. Ind kommer vi dog. Og ind i en elevator, hvor forventningens glæde, spændingen fra broen, udløses i et dirrende kys.

Vi er allerede tilpas rundtossede til ikke helt at sanse hvilken dør Alice åbner på klem, da elevatordøren glider op. Opgangen er pæn, moderne og rungende lydt, som nærmest ubeboede ejendomme jo er. Men endelig kommer vi ind i lejligheden, pæn og rummelig, og kan fokusere blikket på vores legekammerat den næste time.

 

Alice er smuk, slank, nærmest nymfeagtig. Faktisk lidt slankere end jeg foretrækker, tænker jeg, da hun gemmer sig lidt genert, nøgen i en silkekåbe. Men hun er så fin og harmonisk, alligevel. Vi kindkysser, og Alice går hurtigt til køleskabet for at byde på noget at drikke. Vi har faktisk bedt hende om at være nøgen, kommer jeg i tanke om. Måske er det derfor, hun virker lidt forlegen. Der er en anden pige i lejligheden, Mia, hun er åbenbart igang nu, forstår vi. Så vi styrer mod værelset, der er fint, men småt.

Jeg kan ikke rigtig holde fingrene fra Elle. Kysser hendes nakke, lader en hånd glide op ad hendes lår, mens hun affører sig sin frakke. Alice rødmer. “You’re so horny!”. No shit. Jeg har ikke specielt tænkt mig at undskylde. Alice får ret klart signaleret at hun forventer at vi starter med et bad, før vi er klar til hende. Jeg tænker med det samme om besøget bliver et østeuropæisk hygiejnehelvede med vådservietter efter hver berøring, men fornemmer nok allerede at det ikke helt er sådan ment.

Og godtnok er jeg kommet derhen lige fra badet… men pyt, jeg er jo i godt selskab, så fint nok. Elle og jeg tripper småfnisende som teenagere ud i badeværelset med vores håndklæder. Hun falder med det samme på knæ og tager min pik i munden. Aaaah. Man kunne også bare blive her? - når jeg at tænke. 

 

Og så alligevel. Der var noget ved Alices rødmen der virkede… ægte, og lovende. Så vi skyller os, tørrer os, tripper lidt mindre fnisende og lidt mere liderlige tilbage til Alice i værelset. Alice har efterhånden forstået at vi er … ret klar. Ikke til lange introduktioner og smalltalk.

Jeg kysser Elle, stående foran hende, og signalerer med hånden at Alice skal komme hen til os. Hun tager min plads, kysser fint og forsigtigt, som en meget yngre pige. Jeg klæder hende af, og lader mine hænder følge silkekåbens gliden ned ad hendes hud.

Hun er fin, blød og piget, mindre, og meget mindre ‘dullet’ end man kunne tro fra hendes billeder. Altså: Billederne er 100% ægte, og man kan sagtens kende dem i hendes person… men … hun er vel mindre forførende og selvsikker når man møder hende; til gengæld mangler billederne ligesom noget sødme og uskyld hun udstråler i virkeligheden.

Vi står et øjeblik sådan og kysser hinanden alle tre. Jeg stiller mig bag Alice for at nyde synet af hendes krop mod Elles; det er svært helt at matche den, min yndlingskrop, som har sådan en helt uforlignelig sanselighed, men Alice er et smukt supplement, og allerede dér, hvor jeg kysser Alices nakke og ser pigernes fine, fine bryster glide mod hinanden med hvert kys, kunne jeg godt tage hjem og alligevel være tilfreds.

 

Mens min brystkasse mærker Alices ryg bevæge sig, kærtegner mine hænder Elles krop, og jeg lader et par fingre finde vej til mellem hendes lår. Hun er … mere end våd, allerede. Mens hendes vejrtrækning bliver tungere, sætter jeg mig på hug, min tunge trækker et spor nedad Alices ryg til en smuk velformet numse. Kysser lidt på hendes baller, kæler for dem... og min tunge finder snart ind mellem ballerne, danser om hendes røvhul indtil hun strutter med røven og lader min tunge komme til.

Vi bruger vel 10 minutter sådan, i forskellige kombinationer, hænder og tunger og læber på opdagelsesrejse, det er fint og spontant, hverken akavet eller rodet, og Alice har allerede en smuk sans for at give plads til os og vores egne berøringer, som om hun anerkender at hun lige dér mest er krydderi, ikke hovedret.

Jeg lægger Elle på sengen, og hun griber straks ud efter min pik, og får den trukket hen til sin mund. Hun slikker grådigt og begærligt, mens Alice kigger nysgerrigt på. Jeg kunne sådan set komme dér, tænker jeg, men vi har masser af oplevelser foran os. Efter et stykke tid trækker jeg Alice op til Elles hoved og får pigerne til at kysse hinanden igen.

 

Jeg placerer Alice overskrævs på Elles krop, og falder lige et sekund i staver ved sengens fodende, ved udsigten til to af de smukkeste numser jeg kan mindes. Jeg begynder med det samme at slikke, fra Elles røv til fissen til Alices fisse og så til hende røv… og tilbage igen, op og ned, op og ned, mens pigernes kys bliver tungere og mere involveret.

Efter nogle minutter kan jeg ikke vente mere. Jeg bliver lidt længere end ellers med tungen mod Alices røv, men rejser mig så endelig, og lader min pik trænge langsomt op i Elle.. Sådan knepper jeg hende længe, med hende liggende på ryggen, Alice henover, og mine hænder i et hårdt greb om Alices baller…

Efterhånden som Elle giver slip og nærmer sig et klimaks, bliver stemningen mere intens… og pludselig hopper Alice af…

“Sorry, siger hun… og skubber den store spejlskabsdør til siden. Hun bliver med ét nærmest forlegen. Først er jeg lidt forvirret - hvad var der i vejen? Men hendes rødmen fortæller, at hun vist blot ville arrangere det så vi kunne se os selv. Ah. Sødt.

Og det er nu også et smukt syn, da hun kommer tilbage på plads, hendes krop omsluttet af min og Elles stadigt hårdere kneppende kroppe. Alice er god til at finde ind i vores rytme, og vores hænder, fingre, læber og tunger er overalt, på og i alle vore kroppe. Sådan bølger vi frem og tilbage i 5, 10 minutter? indtil Elle pludselig nærmest smider Alice af, for at trække min pik dybere op i sig. Alice smyger sig hen, elegant som en kat og sidder på knæ ved siden af os, tager hånden ned mellem Elles lår og begynder at kæle for hendes klitoris. Hendes hånd rører min pik hver gang jeg støder i bund … og endelig begynder Elles lår at ryste, hun trækker sig op så hun sidder på mig og kommer mens hun omfavner mig.

… Vi sidder lidt, der, og lader orgasmen gå gennem os, indtil Alice sætter sig bag Elles ryg, kærtegner hendes bryster; jeg begynder langsomt at kneppe hende igen… “Help me make her cum again”, siger jeg til Alice, som smiler, nærmest forvirret… What?  “Just… hold her”, forklarer jeg, og jeg sætter tempoet op indtil Elle pludselig begynder igen, og rystelserne forplanter sig gennem os alle tre.

 

Det er varmt, skønt og svedigt, og vi kommer op på kanten af sengen og tørrer os lidt med vores håndklæder. Elle griber nærmest instinktivt efter min pik og tager den i munden. Alice kommer imellem os, lader blide fingre danse på Elles brystvorter, mens hendes tunge cirkler rundt om mine. Hendes tunge bevæger sig rundt på mit fugtige bryst, ikke begærligt og hengivent som Elle, men dog langt mere frit og … uhæmmet end jeg havde forventet.

“Taste him”, siger Elle, og hun bevæger sig lidt ned mod min pik. Så tager hun sit eget røde jordbærkondom frem… ikke lige en personlig favorit, men hun får det dog på, med sådan en lidt pudsig “badehætte-teknik”, og sutter fint og dybt… 

 

Jeg ved det var rart og godt, men jeg sanser ikke ret meget, jeg er forsvundet ind i et dybt og vildt kys med Elle, der smager af mig og af lyst. Snart vender jeg Alice, så hun ligger på ryggen i sengen, med Elle ved siden af sig… og efter at have slikket hende lidt trænger jeg ind i hende og begynder at kneppe hende...

Hun er vel mere tydeligt tændt nu, tager fint imod mig, og mens pigerne kysser, finder min ene hånd ned mellem Elles lår…. Vi ligger længe sådan og nyder, min pik i Alice, Alices tunge mod Elles, min hånd mellem Elles kønslæber. Igen kommer Elle, i en lille kontrolleret rystelse, med Alices hånd på hendes bryster… og efter at have sundet sig lidt, søger hun ned bag mig, kærtegner min ryg, mens jeg fortsætter med at kneppe Alice.

Hendes tunge følger friske sveddråber ned ad min rygsøjle, stopper endelig mellem mine baller og slikker min røv… mens min pik nu hamrer ind og ud af Alice i højt tempo… snart vender Alice sig rundt på alle 4 og jeg fortsætter, nu er tempoet for højt til at Elles lidenskabelig tunge kan nå at fange min røv, så hun lægger sig ned ved Alices side igen, igen med min hånd mellem lårene ...

Alice er … ret engageret nu. “Don’t stop, don’t stop, don’t stop” gisper hun ind i puden, og Elle smiler til hende... Jeg knepper hende en smule hårdere endnu, og fortsætter vel en 6-8 minutter mere. På et tidspunkt må jeg dog lige få vejret igen, og Alice virker også som om hun har nået hvad hun kunne klare, lige dér.

 

Mens Alice sunder sig lidt, kommer Elle kælent op til mig og møder mig med et kys…trækker mig med ned, og nærmest suger min pik ind i sit skød. Alice kommer nærmest lidt nysgerrigt hen og sidder på knæ ved siden af hende. ‘Kan hun mere endnu?’ synes hun at tænke, og hun kysser ømt os begge, på hals, nakke, ører, kind, mens jeg begynder at kneppe, først langsomt, så hurtigere, tungere, hårdere.

Alices hænder glider kælende henover Elles bryster og hals… indtil jeg stopper hendes ene hånd dér, ved halsen, klemmer om den, hjælper hende til at skrue ned for halspulsåren… Jeg knepper langsommere i takt med at Elles øjenvipper begynder at flimre… og da jeg slipper, suger hun luft i sig med et højlydt gisp, og jeg knepper hårdt igennem mens blodet suser tilbage til hjernen.

Mens Elles støn vokser til råb, og så skrig… “Mere pik, mere pik”, giver det lille begejstret gib i Alice, hun virker fascineret af Elle, der bare bliver ved og ved … og jeg trækker hende med ned til Elles ansigt da jeg lægger min hånd for hendes mund og næse. Denne gang lukker jeg helt, og i lidt længere tid, og Alice følger nysgerrigt med... Og igen kommer der et lille jubelgisp, da jeg lader luften vende til Elle, og igen kører hurtigere og hårdere ind og ud af hende med min pik. Jeg kan mærke min orgasme komme, men har stadig lyst til mere… men vi har været i gang snart en time så har ikke tid til at starte forfra… så jeg tager orgasmen, men holder udløsningen tilbage… lader den lige bruse gennem min krop… vender Elle om, og trænger ind i hende bagfra...

 

Nu er Alice klart mere tændt … og hendes hænder og mund er overalt på mig mens jeg knepper Elle bagfra… hun bider mig i læben, bider mig i brystvorterne, kradser min hud op med sine røde negle, både på brystkassen og på røven, leger og oplever med en intensitet der endelig matcher vores egen… 

Sådan fortsætter vi indtil Elle … kollapser, nærmest. Vi er … udkneppede, trætte, glade, varme, svedige. Alice slapper af nu, prøver at samtale lidt... Men vi … vil bare nyde os og hinanden. Alice er sød og let, henter noget at drikke til os alle tre.

Men vi har allerede været der for længe, ser vi, en time er slet ikke nok. Så vi skynder os at komme ud i bad. Alice banker forsigtigt på, mens vi står i badet, hun skal vaske det gennemblødte sengetøj. Og måske lige tjekke at vi ikke er begyndt forfra, ude i bruseren? Vi holder os i skindet, og kommer tilbage til værelset. Kommer i tøjet, og får sagt pænt farvel, med kram og kys og boblende smil. Stemningen er let og træt. 

 

En smuk oplevelse var hun med til at give os, den slanke ungarske skønhed på Bryggen, en af dem der bliver i kroppen, selvom forestillingen er slut. 

Vi går glade ud i støvregnen. København er blevet kold og fugtigklam, i den lange time vi var væk. Nu er det endda mørkt. Men i os er der let og lyst alligevel.

 

Alice kan varmt anbefales til et par der vil have en lidenskabelig og respektfuld medspiller for en stund. 

Redigeret af MikkelHart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Det er sku til dato den bedste anmeldelse jeg har læst her inde. 

Et stort tak

og så alligevel ikke, nu skal jeg rende rundt med en våd drøm og stiv pik hele dagen på jobbet, der er sku lang tid til fyraften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lang, men god anmeldelse, man er næsten med på en lurer. Heldigt for dig at du har sådan en veninde, der har lyst til den slags eskapader. Som Pool skriver, nu går man rundt med en halvfed resten af dagen.

Misundelse er en grim ting, men fordælen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelHart skrev, for 3 timer siden:

“Taste him”, siger Elle, og hun bevæger sig lidt ned mod min pik. Så tager hun sit eget røde jordbærkondom frem… ikke lige en personlig favorit, men hun får det dog på, med sådan en lidt pudsig “badehætte-teknik”, og sutter fint og dybt…  

Fin anmeldelse och vilken upplevelse det måste ha varit. De där röde jordbaerkondomerna är inte heller mina favoriter, man känner sig som en clown :) 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Loppan skrev, for 6 timer siden:

Fin anmeldelse och vilken upplevelse det måste ha varit. De där röde jordbaerkondomerna är inte heller mina favoriter, man känner sig som en clown :) 

Du har ret. Man føler sig virkelig fjollet. Ren klovnetud :D Så hellere bare sort, hvis det ikke kan være naturfarvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reaper skrev, for 9 timer siden:

Ja, lyder til at være en lækker oplevelse med Alice og Claire;-)

Hej 

Claire..... Har du insider viden.. Claire Lyder spændende;)

 

Redigeret af Lucky69luke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lucky69luke skrev, den 16/11/2015 22.46.17:

Hej 

Claire..... Har du insider viden.. Claire Lyder spændende;)

 

Yes, jeg har insiderviden - from deep inside....of myself. Jeg har næsten lige set "The imitation game"(film om matematiker der knækker Naziernes kodesystem), så tror bare jeg tænkte lidt i pattern recognition i de dage :o).

Claire skrev i et andet indslag at hun havde besøgt Alice, hvilket jeg undrede mig lidt over - det kombineret med det navn MikkeHart brugte om den anden kvinde(Elle, som ligesom Claire var lidt fransk damebladsagtigt) gjorde at nogle klokker ringede.

Måden han beskrev "Elle´s" krop lød også meget som den sprøde krop Claire vist en dejlig video af for nylig etc. etc. etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Reaper skrev, for 1 minut siden:

Yes, jeg har insiderviden - from deep inside....of myself. Jeg har næsten lige set "The imitation game"(film om matematiker der knækker Naziernes kodesystem), så tror bare jeg tænkte lidt i pattern recognition i de dage :o).

Claire skrev i et andet indslag at hun havde besøgt Alice, hvilket jeg undrede mig lidt over - det kombineret med det navn MikkeHart brugte om den anden kvinde(Elle, som ligesom Claire var lidt fransk damebladsagtigt) gjorde at nogle klokker ringede.

Måden han beskrev "Elle´s" krop lød også meget som den sprøde krop Claire vist en dejlig video af for nylig etc. etc. etc.

Det er da godt du sådan kan lege detektiv, Jeg besøgte Alice privat, hun er ikke den eneste kvinde jeg har besøgt.
Hvad jeg ellers laver i mit privat liv vedkommer sådan set ikke dig og hvis folk gider stoppe med at sende mig beskeder med forspørgelser på trekanter med diverse østeuropæiske piger, så ville det være super, det fylder en del i min mail og de bliver slettet med det samme. 
Såfremt det var noget jeg tilbød og det var noget Mikkel havde købt, havde han nok ikke haft behov for at finde på et andet navn.
Jeg har til tider tilbudt tre-kanter med andre piger, når det er sket, er det blevet annonceret.

 

Fransk dameblads agtigt.. må jeg være fri..

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 1 minut siden:

Det er da godt du sådan kan lege detektiv, Jeg besøgte Alice privat, hun er ikke den eneste kvinde jeg har besøgt.
Hvad jeg ellers laver i mit privat liv vedkommer sådan set ikke dig og hvis folk gider stoppe med at sende mig beskeder med forspørgelser på trekanter med diverse østeuropæiske piger, så ville det være super, det fylder en del i min mail og de bliver slettet med det samme. 
Såfremt det var noget jeg tilbød og det var noget Mikkel havde købt, havde han nok ikke haft behov for at finde på et andet navn.
Jeg har til tider tilbudt tre-kanter med andre piger, når det er sket, er det blevet annonceret.

 

Fransk dameblads agtigt.. må jeg være fri..

 

 

 

Haha - fair nok - så beklager jeg.

Men jeg leger skam ikke detektiv - det var en splitsecond intuition - og med den tog jeg åbenbart fejl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

wow blev hel våd af den historie :grin::-o Lyder så frækt. Er der noen steder man kan book et par til sån en oplevelse hvis man bar er singlepige? syns kun jeg kan finde par over 40 lissom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emanuelle24 skrev, for 21 timer siden:

wow blev hel våd af den historie :grin::-o Lyder så frækt. Er der noen steder man kan book et par til sån en oplevelse hvis man bar er singlepige? syns kun jeg kan finde par over 40 lissom..

Du och jag kan gå till Alice :D då jag är 46 blir det en snittålder på 35 för paret och Alice är inte en dag över 23 ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...