Hop til indhold
hornydog

Emma Sønderborgvej 9 Kruså

Recommended Posts

Så var det min tur til at komme forbi Sønderborgvej 9 i Kruså http://side6.dk/resultatside/?q=krusaapigerne

Det eneste der stemmer fra annonce er nok priserne og billederne.

Ingen superfransk

Ingen kys

Ingen 69

Jeg bestilte 30 min til 800 kr og jeg var ude efter ca. 15min.

Hun levede sig ikke ind i det og ville bare have det overstået, jeg fik blowjob med kondom en kort stund, jeg måtte ikke røre hende mellem benene. Efter lidt blowjob sagde hun at jeg skulle gå over til doggystyle og kneppe hende, jeg prøvede at trække tiden lidt ud men hun sagde "finish".

Jeg var nyvasket og velduftene klar på en god oplevelse, men det blev det ikke til.

 

Stedet har ellers fået udemærket god omtale her på forummet før, og jeg håber da også at der kommer andre piger der er mere flirtende på stedet igen.

Jeg anbefaler ikke Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 4 timer siden:

Jeg bestilte 30 min til 800 kr og jeg var ude efter ca. 15min.

Lyder som om du kunne have nøjedes med at bestille 15 min til kun kr. 400,- og du ville have fået nøjagtig samme behandling - man skulle ellers tro at pigerne på Sønderborgvej  både gav en bedre service og bedre tid, siden de stadig kan lokke kunder til, der ved bare at køre nogle få km længere, veksle til Euros har et meget større udvalg af piger i Flensburg, der gerne leverer 20 - 30 min til noget mere rimelige priser.

Jeg har endda villet besøgt en pige i Flensburg, der næste uge var på Sønderborgvej med dobbelt op på priserne - men hun var mindst både + 10 i vægt og alder i forhold til beskrivelse og billeder, så jeg gik igen og besøgte istedet pigerne i Jaruplund, hvor der den eftermiddag dog kun var 4 - 5 friske unge piger, jeg kunne vælge imellem :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 32 minutter siden:

Lyder som om du kunne have nøjedes med at bestille 15 min til kun kr. 400,- og du ville have fået nøjagtig samme behandling - man skulle ellers tro at pigerne på Sønderborgvej  både gav en bedre service og bedre tid, siden de stadig kan lokke kunder til, der ved bare at køre nogle få km længere, veksle til Euros har et meget større udvalg af piger i Flensburg, der gerne leverer 20 - 30 min til noget mere rimelige priser.

Jeg har endda villet besøgt en pige i Flensburg, der næste uge var på Sønderborgvej med dobbelt op på priserne - men hun var mindst både + 10 i vægt og alder i forhold til beskrivelse og billeder, så jeg gik igen og besøgte istedet pigerne i Jaruplund, hvor der den eftermiddag dog kun var 4 - 5 friske unge piger, jeg kunne vælge imellem :grin:

Ja jeg skulle have valgt 15 min og sparet de penge, jeg følte mig også ret snydt på vejen hjem.

Min næste tur bliver helt sikkert også i flensborg, det vil så være min første gang over grænsen for at besøge GP.

Jeg har kigget lidt på Apenrader Straße 35, Flensburg ;-) Ellie ser meget sød ud https://sexnord.net/profile/12997/Flensburg/Ellie%20

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 48 minutter siden:

Ja jeg skulle have valgt 15 min og sparet de penge, jeg følte mig også ret snydt på vejen hjem.

Min næste tur bliver helt sikkert også i flensborg, det vil så være min første gang over grænsen for at besøge GP.

Jeg har kigget lidt på Apenrader Straße 35, Flensburg ;-) Ellie ser meget sød ud https://sexnord.net/profile/12997/Flensburg/Ellie%20

Et godt råd hvis du vil besøge adresserne i det kvarter, er at lave en liste med 3 - 4 adresser og 3 - 4 piger, du gerne vil besøge, da billederne kan være fake, manipulerede, noget for gamle, pigen optaget, ikke mødt, mv. - så det er vigtigt at have en back-up plan og turde sige: Nein Danke - auf wiedersehen.

Men ellers er det jo ikke meget anderledes end at besøge en udenlandsk pige i Danmark :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 50 minutter siden:

Et godt råd hvis du vil besøge adresserne i det kvarter, er at lave en liste med 3 - 4 adresser og 3 - 4 piger, du gerne vil besøge, da billederne kan være fake, manipulerede, noget for gamle, pigen optaget, ikke mødt, mv. - så det er vigtigt at have en back-up plan og turde sige: Nein Danke - auf wiedersehen.

Men ellers er det jo ikke meget anderledes end at besøge en udenlandsk pige i Danmark :roll:

Tak det vil jeg gøre. Jeg har også kigget på P-club, meget blandet anmeldelser om det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har også kigget på P-club, meget blandet anmeldelser om det sted

Ja, nogen synes jo det er en lille club, for få piger og for høje priser, men jeg har nu haft mange gode oplevelser med flere af de søde piger der og synes det er dejligt afslappende at pigerne ikke er så påtrængende, men alligevel er opmærksomme på ens behov.

Flere gange har jeg besøgt klubben og været ene mand med 10 piger på hånden - så blegner det altså lidt at ræse til Hamburg eller endnu længere sydpå for at komme til at stå i kø til pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Ja, nogen synes jo det er en lille club, for få piger og for høje priser, men jeg har nu haft mange gode oplevelser med flere af de søde piger der og synes det er dejligt afslappende at pigerne ikke er så påtrængende, men alligevel er opmærksomme på ens behov.

Flere gange har jeg besøgt klubben og været ene mand med 10 piger på hånden - så blegner det altså lidt at ræse til Hamburg eller endnu længere sydpå for at komme til at stå i kø til pigerne.

Okay fedt! Ja det må have været en oplevelse, ene mand med 10 piger :cool:

Jeg regner også med at besøge det sted på et tidspunkt, hvis ikke min næste tur så turen derefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 7 timer siden:

Okay fedt! Ja det må have været en oplevelse, ene mand med 10 piger :cool:

Ja, men også lidt svært, når man ikke vil svigte sin favoritpige :wink:

hornydog skrev, for 7 timer siden:

Jeg regner også med at besøge det sted på et tidspunkt, hvis ikke min næste tur så turen derefter.

Det kunne være sjovt om vi kunne aftale at mødes, da det ligesom er sjovere at være der, hvis man har nogen at dele oplevelsen med og udveksle erfaringer om de enkelte piger :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Ja, men også lidt svært, når man ikke vil svigte sin favoritpige :wink:

Det kunne være sjovt om vi kunne aftale at mødes, da det ligesom er sjovere at være der, hvis man har nogen at dele oplevelsen med og udveksle erfaringer om de enkelte piger :wink:

Ja :-D jeg vil dog lige se stedet an og få det prøvet først. Jeg er dog ikke klar over hvornår jeg skal der ned. Hvis jeg besøger  Apenrader Straße 35 først så bliver p-clup nok ikke før i det nye år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornydog skrev, for 3 timer siden:

Ja :-D jeg vil dog lige se stedet an og få det prøvet først. Jeg er dog ikke klar over hvornår jeg skal der ned. Hvis jeg besøger  Apenrader Straße 35 først så bliver p-clup nok ikke før i det nye år.

Jeg satser lidt på en juleindkøbstur, men vil ikke sætte dato på endnu - men nok helst en hverdag for at undgå kø på motorvejen og i Förde Park:

http://www.foerdepark.de/

Bauhaus ligger også på Schleswiger strasse, som du bare skal fortsætte ud af for at komme til Europastr. 3 i Jarplund :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Jeg satser lidt på en juleindkøbstur, men vil ikke sætte dato på endnu - men nok helst en hverdag for at undgå kø på motorvejen og i Förde Park:

http://www.foerdepark.de/

Bauhaus ligger også på Schleswiger strasse, som du bare skal fortsætte ud af for at komme til Europastr. 3 i Jarplund :)

Okay, ah Jarplund ja det sted nævnte du også længere oppe. Det er først gået op for mig nu at det er P-Club :-D

Med hensyn til min anmeldelse, så ser det ud til at de allerede har skiftet pigen Emma ud med en ny pige på stedet.

Jeg vil dog stadigvæk hellere tage en tur til Flensborg min næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...