Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg kan oplyse, at der er to - begge søde piger - som driver stedet fra samme adresse som Thondan Thai. (ca. 22 km vest for Odense)

Massagen er fin nok og nærværende - til den bløde side.

Prisen er i den absolut dyre ende 700 for 30 min incl håndtrold - og 1000 for en time incl. håndtrold.

Pigen var fuldt påklædt.

Stedet var rimeligt - der synes rent nok, og lagen og håndklæder blev skiftet efter brug.

God weekend!

Bamsefar.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bamsefar.dk skrev, den 13/11/2015 15.58.14:

Hejsa

Jeg kan oplyse, at der er to - begge søde piger - som driver stedet fra samme adresse som Thondan Thai. (ca. 22 km vest for Odense)

Massagen er fin nok og nærværende - til den bløde side.

Prisen er i den absolut dyre ende 700 for 30 min incl håndtrold - og 1000 for en time incl. håndtrold.

Pigen var fuldt påklædt.

Stedet var rimeligt - der synes rent nok, og lagen og håndklæder blev skiftet efter brug.

God weekend!

Bamsefar.dk

Nu kender jeg ikke Thondan Thai, men med de priser som "det nye sted" annoncerer med virker det som om at man gerne vil være et mere seriøst sted med fokus på massagen og HELST ikke yder andre services, men hvis kunden absolut gerne vil, jamen så koster det. Man kan jo sætte en pris på et produkt så højt at man næsten forventer at kunden takker nej tak. Ganske som jeg ville gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes nu ikke det giver mening at placere et massagested langt ude på landet og med så høje priser. Den høje pris kan vel også være til forhandling for at se hvor højt kunden vil gå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...