MassageNamNam 0 Skrevet 11. November, 2015 https://annoncelight.dk/showad/196315 --- Thaimasøse tilbyder Thai og Oliemassage Tidsbetilling på telefon 52800240. Hemmeligt nummer besvares ikke. Åbningstider fra klokken 0800-2000 søndag lukket modtager kun skandinaviske gentlemænd --- Er der nogle som kender til denne eller som har besøgt stedet, og har lidt at fortælle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 11. November, 2015 Hejsa. Næ har ikke været der, men uendeligt der ikke skrives sådan ca hvor på fyn der er. VH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefar.dk 3 Skrevet 13. November, 2015 Hejsa Jeg kan oplyse, at der er to - begge søde piger - som driver stedet fra samme adresse som Thondan Thai. (ca. 22 km vest for Odense) Massagen er fin nok og nærværende - til den bløde side. Prisen er i den absolut dyre ende 700 for 30 min incl håndtrold - og 1000 for en time incl. håndtrold. Pigen var fuldt påklædt. Stedet var rimeligt - der synes rent nok, og lagen og håndklæder blev skiftet efter brug. God weekend! Bamsefar.dk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2015 Bamsefar.dk skrev, den 13/11/2015 15.58.14: Hejsa Jeg kan oplyse, at der er to - begge søde piger - som driver stedet fra samme adresse som Thondan Thai. (ca. 22 km vest for Odense) Massagen er fin nok og nærværende - til den bløde side. Prisen er i den absolut dyre ende 700 for 30 min incl håndtrold - og 1000 for en time incl. håndtrold. Pigen var fuldt påklædt. Stedet var rimeligt - der synes rent nok, og lagen og håndklæder blev skiftet efter brug. God weekend! Bamsefar.dk Nu kender jeg ikke Thondan Thai, men med de priser som "det nye sted" annoncerer med virker det som om at man gerne vil være et mere seriøst sted med fokus på massagen og HELST ikke yder andre services, men hvis kunden absolut gerne vil, jamen så koster det. Man kan jo sætte en pris på et produkt så højt at man næsten forventer at kunden takker nej tak. Ganske som jeg ville gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 16. November, 2015 Jeg synes nu ikke det giver mening at placere et massagested langt ude på landet og med så høje priser. Den høje pris kan vel også være til forhandling for at se hvor højt kunden vil gå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg