Hop til indhold
Helt ny

Lilly på 18 fra Svendborg

Recommended Posts

Hej

Jeg var hos hende den anden dag, men da var det nogle helt andre priser end dem hun har nu. Havde ikke lige så mange penge så "nøjedes" med dansk i 15 minutter.

Om hendes udseende kan jeg sige at hun er en rigtig fræk lille nips, måske ikke meget mere end 160 cm, perfekt proportioneret (i hvert fald efter min smag), rigtig fine faste bryster, en rigtig dejlig fast røv og virkelig lækkert udseende fisse. Hun er virkelig sød og imødekommende og har et dejligt væsen.

Da vi havde smidt tøjet og jeg havde lagt mig på senge satte hun sig overskrævs på mig og gnubbede fissen hen over min pik så den blev godt stiv, rigtig dejlig teknik. De kondomer hun havde var overhovedet ikke store nok til at komme på så efter lidt asen og masen faldt dyret sammen og så kunne det da slet ikke komme på. Hun satte sig hen over den og fortsatte med at gnubbe til den kom.
Så alt i alt ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal skrive om oplevelsen - ikke super men absolut heller ikke dårligt. Men tror nu selvom det var lykkedes at få gummi på kalorius tror jeg aldrig nogen sinde den var kommet inden for i varmen, kunne med mine fingre mærke at hun var super stram, så nej - den var nok ikke kommet op uden at flække hende.

Men er I til en sød smuk ung kvinde skal i da tage forbi hende og vær god ved hende.

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 2 timer siden:

Din pik må godt nok være stor hvis den ikke kan være inde i et almindeligt standardkondom.

Tillykke med det.

Han lever vel bare op til sit brugernavn. Men vi andre kan da også få pigerne til at flække......af grin :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 3 timer siden:

Din pik må godt nok være stor hvis den ikke kan være inde i et almindeligt standardkondom.

Tillykke med det.

Hej

Den er ikke kun stor, den er direkte enorm - nogle vil måske kalde den abnorm. ;-) Selvfølgelig er der da forskel på størrelsen af mænds pikke. Det er nok ikke uden grund at Worlds Best længe har haft kondomer i størrelse small, medium, large og X-large. Her for et par år siden lavede de så nogen i størrelse XX-large, også kaldet Kings Size. Og tro mig, det er sgu rart endelig at have fået kondomer der ikke strammer. Jeg er begyndt somme tider at tage nogen med når jeg besøger glædespiger, men havde ikke lige nogen hjemme den anden dag så måtte tage til takke med jeres "standard lort". Har flere gange - også med "civile" piger jeg har mødt - været nød til simpelt hen at opgive at have sex med dem da den ganske simpelt ikke kan trænge ind uden at skade pigen. Og det er jeg selvfølgelig ikke interesseret i. Så vær bare glade for jeres småborgerlige små tissemænd der kan trænge ind i alle sprækker og revner. Omvendt skal jeg da være glad for at lige meget hvor slidt pigen er så strammer det rigtig dejligt. ;-)
Nå, men spøg til side og lad os alle få noget godt sex. :-) Gad godt høre om der er nogen her fra eroguide der har besøgt Lilly og hvad de så synes om hende.

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var der slet ikke andre end ham med den store der besøgte hende? Kunne godt tænke mig at vide hvordan det gik så jeg kan være forberedt hvis hun kommer igen.

Håber i får en god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...