Hop til indhold
Guest SanseForskeren

Blandede oplevelser i London

Recommended Posts

Guest SanseForskeren

 

 

Da jeg med jævne mellemrum er London, kunne jeg godt tænke mig at finde nogle steder der kan give nogle gode sanselige oplevelser.

I forsommeren forsøgte jeg at booke noget B2B hos www.cloud9massagespa.com.  Det var den ringeste oplevelse jeg nogensinde har haft. Blev modtaget af en aller anden små sur lille kinesisk pige, var en helt anden pige end den, som jeg havde booket. B2B massagen var fuldstændig ligegyldig og der gik der ikke mere end ca 15 min før hun direkte spurgte "Do you want sex?". Og dette på trods af at hjemmesiden og diverse skilte i lejligheden tydeligt skriver at der ikke tilbydes nogen former for oral og/eller sex. På trods af at jeg havde betalt for en time, stod jeg på gaden 45 min senere inklusive 2 brusebade. Det er bare overhovedet ikke i orden.

Inden min nuværende tur ville jeg så forberede mig lidt og rådet af  www.eroguide.dk/forum/topic/40385-hj%C3%A6lp-med-booking-i-london browsede jeg lidt rundt på punternet.com efter noget anmeldelser. Jeg fandt nogle gode omtaler af www.butterfly-touch.co.uk og fik efter ca 15 mins SMS dialog en aftale om 1 times Nuru og lingam massage med Romænske Stefany. Blev modtaget med et lækkert smæk kys af en meget forførende brunette, der synes at acceptere mit afslag på hendes tilbud om ekstra ydelser. Efter fantastisk Nuru og overraskende eksplosiv happy end stod jeg på gaden. Denne gang næsten 1,5 time efter ankomst. Der er stor sandsynlighed for at "sommerfugle"-pigerne vil se mig igen på fremtidige visit i swingin London.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
Oldtimer skrev, den 11. november 2015 kl. 09.39.44:

Imponerende grad af selvbeherskelse at sige nej til fuld pakke med sådan en lækkerhed.

Jeg havde ikke flere kontanter :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent 007 skrev, for 4 timer siden:

Er netop kommet hjem fra London og lagde mærke til at der er en del massageklinikker i Soho. Bare til info. Prøvede dem ikke.

Det er rigtigt.

Det er typisk walk-ups, og det er efter mine oplevelser for nogle år siden, nogle rigtigt tarvelige steder :(

Kan ikke anbefales, hverken for din eller pigens skyld.

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren

Jeg kunne aldrig drømme om at besøge klinikker i red-light districts uden forudgående anbefaling. De fleste er simple sexturistfælder helt uden nogen som helst ønske om at give kunderne en særlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...