Hop til indhold
Aarhuselsker

Yoni massage

Recommended Posts

Der har været skrevet uendeligt meget om hvordan man giver det rigtige HJ eller BJ til mænd. 

Der har været skrevet en smule om hvordan man på tilsvarende vis giver et finger, tungejob til en mis. Jazz har skrevet en del om hvordan men IKKE skal gøre, andre har sødt skrevet at man skal slikke softice. 

Men jeg tænker at dette spændende emne er en tråd værd.

Her er et link til en måde at gøre det på.

https://www.facebook.com/Tantra-yoni-massage-1567959323475342/

 

Lad erfaringerne og lærdommen flyde.  

Jeg brugte noget af det idag, og jeg fik sørme ros og pussyjuice retur :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Der er mange forskellige muligheder for massage af Fissen. Hvilket Yoni massage jo bare er. 

Min erfaring er hvis du bruger lang tid på at få hende til at slappe helt af og opvarme hende gennem kærtegn alle andre steder end fissen og brysterne først. Finder alle steder hun er særlig sensibel hårbund korsben nakke inderlår er typisk gode steder hvor myrekrybbene kommer frem og hun kan få svært ved at ligge stille. Ja hvis du laver dit forarbejde her rigtig godt, så er du kommet virkelig langt....

Når du så kommer til Fissen, så skal smørelsen være i orden. Du har lavet et ordentlig forarbejde med negle og hygiejne. Går ikke for voldsomt til værks og har ikke for travlt med at komme ind. Når du først er kommet hertil så er alt næsten dejligt på hende.... Og her skal man jo bare følge hende for at finde ud af hvad der er allerbedst for hende :-) 

men jo massere klitten blidt mellem læberne eller lave cirkelbevægelser med 2 fingre indeni i hende er ofte et hit. Lidt cirklende bevægelser rundt om klitten ( uden at ramme for meget) kan mange også lide.

Men som nævnt, det er et fedt sted at lege!!! Så skip manualen og leg og eksperimenter med hvor det skal hen af. Piger er alligevel ikke ens :-) 

 

 

 

Var iøvrigt selv forbi en pige som er ganske vant til mit selvskab i morges. Hvor det netop var erotikken der var i højsædet. Der gik over 30 min før fissen blev strejfet første gang og på dette tidspunkt var hun allerede i vældig godt humør. Da jeg ville slikke hende blev massagen blid og kun udvendig ( uden smørelse) lidt nulren af klitten mellem hendes læber, lidt blidt roteren rundt om klitten lidt let pusten på fissen og så ellers ud og stimulere hende andre steder på kroppen inden man vender tilbage til fissen. Slikketuren blev meget softice kombineret med rotering rundt om klitten og nogle lange brede strøg op over fissen i ny og næ. Startende blidt med vekslende intensitet dog mere og mere intensiv.   Gør hende meget medgørlig :-) Så må vi se hvad der skal ske på Torsdag, hvor jeg har lovet at kigge forbi igen

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 35 minutter siden:

ÅE, skal jeg tolke dit indlæg som at du stiller din lingam til rådighed for enhver kvinde der ønsker en yoni massage? ;)

 

 

Ja det er klart. Det skal naturligvis have et videnskabeligt formål ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...