Hop til indhold
Prinz

Hvorfor er hekse så kedelige?

Recommended Posts

Prinz skrev, for 1 minut siden:

Uanset hvor ihærdigt de forsøger sig, så er de bare født KEDELIGE når det kommer til stykket :( 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/45675-nu-skal-der-ske-noget-onsdag-d-11-nov-gratis-sex/#comment-371083

Nej, jeg altså fået meget gratis sex ved hex. Ja altså sådan du ved, ved at tænke på at det var gratis, øh uden hun var lige i nærheden . hmm faktisk rigtig langt væk. Men det var gratis,  og jeg er jyde - med krog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 6 minutter siden:

Uanset hvor ihærdigt de forsøger sig, så er de bare født KEDELIGE når det kommer til stykket :( 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/45675-nu-skal-der-ske-noget-onsdag-d-11-nov-gratis-sex/#comment-371083

Det er altså gratis, du skal bare huske at bruge dit COOP medlemskort :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, Lige nu:

Godt så....

Nu sætter i 3 drenge lige landsdel på hvorfra i Kommer og så de "lyster i er til...så giver jeg sku en tur i kanen!

Fandme godt der ikke er flere der har skrevet på stregen!

Altså jeg vil bare lige sige at mit alias ikke er fake :) Ikke Århus C, men lidt længere henne i alfabetet. Hvis det er kane, er jeg mest til rensdyr?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Prinsemand....det ved du jo godt jeg ikke har....men jeg er rigtig god til meget andet blidt....Landsdel?

Feks frækt italiensk?

Hov hov heks bordet fanger!!! Du skrev hvilke lyster VI var til og ikke noget med hvad du tilbød :P 

Du siger bare til når du er i Randers, så kigger jeg forbi :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

Godt så....

Nu sætter i 3 drenge lige landsdel på hvorfra i Kommer og så de "lyster i er til...så giver jeg sku en tur i kanen!

Fandme godt der ikke er flere der har skrevet på stregen!

Jeg holder til lidt ude for Kbh. Men så vil jeg også have "tæsk" med de støvler du brugte fra nedenstående episode samt at du skal være påklædt i den samme lårkorte hvide kjole ;)
https://www.eroguide.dk/forum/topic/45033-klask-i-røven/?do=findComment&comment=365637

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

Jamen Århus jeg er over ved jer næste gang d. 3 i Ålborg og 4 i randers...bestem selv....jeg vil ikke hører jeg er kedelig!

Du er sgu en lille snuske er du, men hvordan f.. vil du få et rensdyr ind i den der - hva var det nu du engang viste et foto af. Toyota Sportswagon eller såen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hold op mand.. Hun tilbyder jer sex og i kommer mig med krav. Det er som RødeKors der kommer med mad, og den lille Mbana siger "Er det kosher?"

 

:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Prinsemand det har jeg jo skrevet....hvornår jeg er i Randers...men den der med at kikke forbi....næ man ringer og siger man kommer...så skal jeg den ondelynme sørge for du får kys og kærlighedhed....(har jo ham der den kærlige hvide ting med mig, han æææææææælsker at møsse med drenge og kæle)

Så du ringer bare....iihihihihi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

hold op mand.. Hun tilbyder jer sex og i kommer mig med krav. Det er som RødeKors der kommer med mad, og den lille Mbana siger "Er det kosher?"

 

:D

 

Vi er ved at øve os i at være muslimer. Første øvelse: lær at være krævende :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 4 minutter siden:

Jeg holder til lidt ude for Kbh. Men så vil jeg også have "tæsk" med de støvler du brugte fra nedenstående episode samt at du skal være påklædt i den samme lårkorte hvide kjole ;)
https://www.eroguide.dk/forum/topic/45033-klask-i-røven/?do=findComment&comment=365637

Kære Geroge...

Den kjole findes ikke mere...men ellers står det dig frit for at ringe og bestille en tid til lidt smæk og vælge dress udfra mine gallerier

Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, Lige nu:

Vi er ved at øve os i at være muslimer. Første øvelse: lær at være krævende :lol: 

det er da jøder der vil ha kosher?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Du er sgu en lille snuske er du, men hvordan f.. vil du få et rensdyr ind i den der - hva var det nu du engang viste et foto af. Toyota Sportswagon eller såen. 

 

Århus...du aner ikke hvad der kan stoppes ind i en bil hihihihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 3 minutter siden:

hold op mand.. Hun tilbyder jer sex og i kommer mig med krav. Det er som RødeKors der kommer med mad, og den lille Mbana siger "Er det kosher?"

 

:D

 

Hvor filan fandt du det navn henne :)Mbana!

Dem med kosher, hedder de i øvrigt ikke oftest noget meget langt med en forfærdelig mængde konsonanter? 

 Er det nu et krav at forlange et rensdyr - det sgu snar jul, ikk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Jamen Prinsemand det har jeg jo skrevet....hvornår jeg er i Randers...men den der med at kikke forbi....næ man ringer og siger man kommer...så skal jeg den ondelynme sørge for du får kys og kærlighedhed....(har jo ham der den kærlige hvide ting med mig, han æææææææælsker at møsse med drenge og kæle)

Så du ringer bare....iihihihihi

 

Mmmmmm tunge kys med heksen, glæder mig allerede :wub: 

Hvis jeg ringer, lover du så at du ikke får kolde fødder og fortryder? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie jeg er ikke til dyresex og desuden er det forbudt :P

GFE med en heks lyder til gengæld fristende :wub:  Syntes at det er kedeligt  at du forsøger at trække i land :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 3 minutter siden:

Cherie jeg er ikke til dyresex og desuden er det forbudt :P

GFE med en heks lyder til gengæld fristende :wub:  Syntes at det er kedeligt  at du forsøger at trække i land :lol: 

Det er skam også GFE du oplever lige nu.... du ved når kæresten ikke gør hvad du vil have.... meget almindelig GFE ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, for 1 minut siden:

Ha ha ....... En bette GFE-dreng flirter med en streng HEX - Havde jeg nok ikke set komme. :)

EG er en verden af muligheder :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...