Hop til indhold
Leecher

Samkørsel 11-11-2015 Fantasy Lounge

Recommended Posts

Halløj Gutter. Har fået skaffet mig en halv fridag, så kursen går mod Hamborg til Fantasy lounge i Hamborg d. 11-11-2015.

Afgang fra grænsen eller i nærheden kl 12. Ankomst hos tøserne ved åbningstid kl 14. Kørsel hjemad er senest kl 20:00 hvis ikke pikkemanden er faldet af inden. :-D

Det koster gratis at tage med t/r.

Skriv en PM hvis du vil med. Bil er af nyere dato så turen bliver også komfortabel.

/Leecher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var ingen tilslutning, så måtte køre afsted alene. Forholdene er som altid men dog var det fedt at være der fra åbningstid. Fik 2 damer med på rum den første tur. Men der kom hurtigt mænd så det blev ikke til mere end det.

Der var 7 piger på job. Fik kneppet de 6 af dem. "Danske alina" er en stjerne. Det er sgu hyggeligt at sludre med en dansk tunge. Det gør det lidt sjovere :-)

Monica var desværre ikke på job, havde set frem til at kneppe hende. Hun er en dejlig tøs. Kørte derfra kl 19. Så 5 timer blev det til. 

Fantasy lounge er jo som du ved Jern et udemærket sted. Der er steder jeg hellere vil hen men afstand er jo også en faktor. Spermfabrikken i wagenfeld er på min topliste. Ikke så meget pjat bare bunkepul. :-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 2 timer siden:

Fantasy lounge er jo som du ved Jern et udemærket sted. Der er steder jeg hellere vil hen men afstand er jo også en faktor.

Ja, jeg kører da også gerne andre steder til lidt afveksling, men Fantasy ligger jo dejlig bekvemt på den "danske side" af Elben og næsten lige ved A7, så man skal ikke rundt i Hamburg for at finde stedet, hvor man også altid nemt kan finde en P-plads på vejen.

På FKK er spillet anderledes og pigerne flirter mere - men man ved også at det koster XX Euros/½ time, hvor man på Fantasy bedre kan slappe af uden at tænke på, om man nu har penge nok til at betale for de extra ydelser pigerne tilbyder: CIM, 2 eller flere piger, fisseslik mv. - kys er desværre ikke så ofte på programmet og de kunne godt have sørget for lidt bedre belysning - eller der er faktisk mulighed for OK belysning på rummene, men chefen vil ikke have det, så jeg har oplevet at en anden pige kom og slukkede, så jeg ikke rigtig fik noget ud af det og tabte lysten :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, den 10/11/2015 21.26.40:

Halløj Gutter. Har fået skaffet mig en halv fridag, så kursen går mod Hamborg til Fantasy lounge i Hamborg d. 11-11-2015.

Afgang fra grænsen eller i nærheden kl 12. Ankomst hos tøserne ved åbningstid kl 14. Kørsel hjemad er senest kl 20:00 hvis ikke pikkemanden er faldet af inden. :-D

Det koster gratis at tage med t/r.

Skriv en PM hvis du vil med. Bil er af nyere dato så turen bliver også komfortabel.

/Leecher

Hvis du overvejer noget i juledagene, kunne jeg godt være frisk på at køre med ..

Der skal ske noget, har aaalt for mange fridage ! :-) hehe

Send en PM og så kan vi tage den derfra..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...