Hop til indhold
Guest Hybris

Smasching energy, only from Adelie ... my heart is burning ....

Recommended Posts

Guest Hybris

Jeg har i går haft et møde med Adelie. Og lad mig sige det med det samme; hun er ubeskrivelig ...

Vi havde sex i næsten 100 minutter uafbrudt og hun var stadig hot, da min tunge hang ud af halsen. De første fem ord, som jeg kan komme på, når jeg tænker på Adelie er: Fantastisk dejlig, enestående, suveræn, vidunderlig, vanedannende !

Hun er ganske enkelt 1 ud af 1000. Hendes evne til give og tage på samme tid er enestående. Hun nyder simpelthen at være sammen med en mand. Hun er ret selektiv og vil ikke tages af enhver. Men man kan roligt glæde sig til et møde med hende for hun giver sig fuldt ud, 100 %.

Vi mødtes et unavngiven sted, sådan lidt for sig selv. Jeg kunne mærke, at der med samme var kemi. Vi talte rigtig godt sammen og det gennem hele seancen. Ret hurtigt kunne jeg se i hendes smukke levende øjne, som var fyldt med det pureste glimt, at hun var meget interesseret. Når et andet menneske kigger mig dybt i øjnene, så er jeg solgt !

Vi talte sammen en stund og pludselig sad hun med min "bedste ven" i munden. Hold op det var dejligt. Hun suttede lystigt og en stund senere sad hun oven på mig. Det gjorde hun egentlig ikke ret længe, for pludselig skulle jeg "kaste op". Det var utrolig behageligt. Vi sad derefter og talte om løst og fast, mens hun ventede på, at jeg igen blev klar. Så tog vi turen én gang til. Denne gang endte med, at hun vred sig i lyst og til sidst kom ...

I tredje runde spurgte hun mig, om jeg ikke kunne tage hende i bagdelen, hvilket jeg indvilligede i. Det var et rigtig dejlig sted at blive ledt hen af hende og vi nød det begge til fulde. Den pige er ganske enkelt skabt til det her, tænkte jeg.

Vi havde en pause, ikke så længe, for Adelie var mester for at få mig godt op at stå igen. Så vi dampede derud ad. Først hvor hun fik "mig" i munden, siden hen med en 69´er, hvor vi begge suttede løs. Jeg havde endda en finger oppe i hendes anus. Efterfølgende red hun mig igen og jeg afsluttede med at gennem kneppe hende i en missionær, indtil vi begge kom i en ordentlig orgasme ....

På det tidspunkt kunne jeg simpelthen ikke mere. Jeg var helt og aldeles flad og usædvanlig velfornøjet !

Jeg tror ikke hun gør det for pengenes skyld. Man kan ikke elske med en mand så dybt følt, uden at man er dedikeret til det man gør !

Jeg har smagt en mundfuld af himmerige og er blevet bidt af det.

Ps. Hun siger at hun snart kommer med et GB - her er jeg helt sikkert at finde ....

Karakter: Skalaen går ikke højt nok op .... minimum 10 ....... !

Redigeret af Hybris
stavefejl i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smiler .... Dejlige ord, jeg er beæret. Og det er korrekt i nærmeste fremtid har jeg vovet mig ud i et GB .... Som jeg glæder mig voldsomt meget til ;) 

ps. Jeg nød bestemt også vores frække date, og ser frem til en skøn gentagelse i fremtiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Tak for anmeldelse. Jeg har på den baggrund fået kontakt til Adelie med "møje og besvær" ;-) Det tegner lovende, men først i januar 2016 - uspecificeret dato indnu, men jeg er meget spændt! :-) 

Hun virker sød på mail og sms, såøh - "den der venter på noget godt" - venter åbenbart på Adelie ;-) !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smasching energy, only from Adelie ... my herat is burning

Kunne du ikke få en til at læse korrektur på din 'smarte' overskrift - for eksempel Word :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jo selvfølgelig. Men det hjælper ikke rigtigt !

Jeg har sendt den "ind til systemet" hele 3 gange. Men det har endnu ikke hjulpet.

Jeg er helt enig i, at den ser både klodset og dum ud !

Det gået for stærkt (jeg staver ellers helt godt - når jeg selv skal sige det !)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Moan skrev, for 16 timer siden:

Smasching energy, only from Adelie ... my herat is burning

Kunne du ikke få en til at læse korrektur på din 'smarte' overskrift - for eksempel Word :grin:

 

Moan skrev, for 16 timer siden:

Smasching energy, only from Adelie ... my herat is burning

Kunne du ikke få en til at læse korrektur på din 'smarte' overskrift - for eksempel Word :grin:

Slap nu lige af! Vi forstår sgu da, hvad han mener! :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den 30/12/2015 at 12:17:

 

Slap nu lige af! Vi forstår sgu da, hvad han mener! :-(

 

Hvis folk forsøger at spille smart må de forvente, at man griner af dem, hvis de ikke kan stave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Joh, men det kan jo osse bare være "slåfejl", som man ikke lige har opdaget. Og så er nogle altså osse ordblinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 3 timer siden:

Joh, men det kan jo osse bare være "slåfejl", som man ikke lige har opdaget. Og så er nogle altså osse ordblinde.

Tror du selv på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor I ikke bare kan sende en rapport, fremfor at afspore tråden omkring ligegyldige slå-/stavefejl, kan vist kun skyldes at I ikke nåede at få det sidste knald i 2015 ;-)

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Adelie skrev, for 1 time siden:

Så nytårsfortsæt for 2016

MERE KNALD OG MINDRE BROK ;) 

Hej, Adelie. Svarer du snart? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Hybris skrev, den 10. november 2015 at 21:19:

Jeg har i går haft et møde med Adelie. Og lad mig sige det med det samme; hun er ubeskrivelig ...

Vi havde sex i næsten 100 minutter uafbrudt og hun var stadig hot, da min tunge hang ud af halsen. De første fem ord, som jeg kan komme på, når jeg tænker på Adelie er: Fantastisk dejlig, enestående, suveræn, vidunderlig, vanedannende !

Hun er ganske enkelt 1 ud af 1000. Hendes evne til give og tage på samme tid er enestående. Hun nyder simpelthen at være sammen med en mand. Hun er ret selektiv og vil ikke tages af enhver. Men man kan roligt glæde sig til et møde med hende for hun giver sig fuldt ud, 100 %.

Vi mødtes et unavngiven sted, sådan lidt for sig selv. Jeg kunne mærke, at der med samme var kemi. Vi talte rigtig godt sammen og det gennem hele seancen. Ret hurtigt kunne jeg se i hendes smukke levende øjne, som var fyldt med det pureste glimt, at hun var meget interesseret. Når et andet menneske kigger mig dybt i øjnene, så er jeg solgt !

Vi talte sammen en stund og pludselig sad hun med min "bedste ven" i munden. Hold op det var dejligt. Hun suttede lystigt og en stund senere sad hun oven på mig. Det gjorde hun egentlig ikke ret længe, for pludselig skulle jeg "kaste op". Det var utrolig behageligt. Vi sad derefter og talte om løst og fast, mens hun ventede på, at jeg igen blev klar. Så tog vi turen én gang til. Denne gang endte med, at hun vred sig i lyst og til sidst kom ...

I tredje runde spurgte hun mig, om jeg ikke kunne tage hende i bagdelen, hvilket jeg indvilligede i. Det var et rigtig dejlig sted at blive ledt hen af hende og vi nød det begge til fulde. Den pige er ganske enkelt skabt til det her, tænkte jeg.

Vi havde en pause, ikke så længe, for Adelie var mester for at få mig godt op at stå igen. Så vi dampede derud ad. Først hvor hun fik "mig" i munden, siden hen med en 69´er, hvor vi begge suttede løs. Jeg havde endda en finger oppe i hendes anus. Efterfølgende red hun mig igen og jeg afsluttede med at gennem kneppe hende i en missionær, indtil vi begge kom i en ordentlig orgasme ....

På det tidspunkt kunne jeg simpelthen ikke mere. Jeg var helt og aldeles flad og usædvanlig velfornøjet !

Jeg tror ikke hun gør det for pengenes skyld. Man kan ikke elske med en mand så dybt følt, uden at man er dedikeret til det man gør !

Jeg har smagt en mundfuld af himmerige og er blevet bidt af det.

Ps. Hun siger at hun snart kommer med et GB - her er jeg helt sikkert at finde ....

Karakter: Skalaen går ikke højt nok op .... minimum 10 ....... !

Jihuuu .... Og hende skal jeg snart smage lidt på ...... Glæder mig søde :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske var det en ide at tage nogle af kompliments-udvekslingerne mellem jer aktive piger pr PB.  Selvfølgelig er det fin markedsføring at være på side 1, men det kan også blive lige lidt for gennemskueligt selv for moderatorerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...