Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg er en svensk fyr der er ekstremt nysgerrig på hele den her ting med GP, men har nu en spørgsmål. Er der nogen der kender hvis man kan få opleve live sex kun som tilskuer, med det mener jeg at jeg vil gerne kigge :)

jeg har aldrig haft sex sammen med en eller flere fyrer før, så det skal jo startes op lidt stille og rolig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Side99

Hvis du betaler for gildet må du hjertens gerne være med hos mig ;) Kender en der er frisk, og hun er en fræk lille sag ;)?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes du skal skrive en efterlysning om det. Jeg får det spørgsmål konstant! Men det kan vi (eller ihvertfald jeg) sjældent arrangere, det er bedre at i selv finder en fyr, der er med på den..

Det er ihvertfald en fantasi mange deler, så hold dig ikke tilbage..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothingone skrev, for 2 timer siden:

Hej alle sammen.

Jeg er en svensk fyr der er ekstremt nysgerrig på hele den her ting med GP, men har nu en spørgsmål. Er der nogen der kender hvis man kan få opleve live sex kun som tilskuer, med det mener jeg at jeg vil gerne kigge :)

jeg har aldrig haft sex sammen med en eller flere fyrer før, så det skal jo startes op lidt stille og rolig :)

hva med swinger klub?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Jeg er måske frisk, har osse haft fantasier om at lege med et par, bisex etc who knows:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gr8dane skrev, 1 time siden:

Jeg er måske frisk, har osse haft fantasier om at lege med et par, bisex etc who knows:-)

Måske skal vi spørge Claire om hun vil modta os både to? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

jamen det har jeg heller ikke men tanken tænder mig om at slikke pik sammen med en pige... Men man ska jo starte et sted:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke noget imod at være sammen med flere mænd, men jeg tænder ikke på bisex mellem to mænd..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claire, jeg er heller ikke sikker på jeg vil gå så langt som bisex, måske ikke en gang sex i det hele første gang. Det er kun en spændende ønske jeg har at få opleve to mennesker der knalder foran mig, til at starte med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Man kan sagtens som mand komme i Xxdark og kigge, man skal bare betale for indgangen, så er det muligt at kigge på og er man heldig kan man få lov til at være med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 21 minutter siden:

Man kan sagtens som mand komme i Xxdark og kigge, man skal bare betale for indgangen, så er det muligt at kigge på og er man heldig kan man få lov til at være med. 

Xxdark? Den har jeg ikke hørt om? Hvor ligger den, og hvad koster entréen? Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Tæt på dybbølsbro station 5 min gang. 

Swingeren.dk

der kan du se Xxdark og cityswinger

hos XX koster det 100 kr søndag til torsdag og 200 kr fredag og lørdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...