Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sniper123

Jeg var forbi i sidste uge, hun er en ganske køn "naboens voksne datter" - hun gav et absolut godkendt og rimeligt dybt blæs.

Jeg bliver desværre nok ingen ynder af sprøjteorgasme, når jeg ligger nederst i en 69er - eller jeg har måske bare en sart mave. :grin:

Hun er absolut et besøg værd, alderen passer nok meget godt - pæn lejlighed og sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor fik du besøgt hende? 
Hun spadserer nemlig meget rundt mellem glostrup og Søborg :) 
Er hun nem at få til at sprøjte siden hun reklamerer med det? 
Måske hun skal have et besøg når du skriver så pænt om hende :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, den 10/11/2015 21.41.26:

Jeg var forbi i sidste uge, hun er en ganske køn "naboens voksne datter" - hun gav et absolut godkendt og rimeligt dybt blæs.

Jeg bliver desværre nok ingen ynder af sprøjteorgasme, når jeg ligger nederst i en 69er - eller jeg har måske bare en sart mave. :grin:

Hun er absolut et besøg værd, alderen passer nok meget godt - pæn lejlighed og sød pige.

Sådan er vi jo så forskellige. Jeg har altid fundet disse orgasmer ret spændende. Det våde må man så være indstillet på at tage med :-D. Man skal bare forinden sikre sig, at man kan tage bad på stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...