Hop til indhold
I_love_it

Fantasy Lounge

Recommended Posts

Her kommer lige en hurtig newbie anmeldelse af fantastiske Fantasy Lounge.

Skulle have været afsted fredag (hvor jeg forgæves søgte en eroguide buddy)..og kom afsted...men måtte af private sager vende rundt ved Apenrade:-((

Men sørme om jeg så ikke fik lejlighed til at komme afsted hele lørdagen..ja herrens veje er uransagelige..

Skulle det så være Harmony, flat99 eller Fantasy Lounge..har været alle steder 1 gang før ...fordelt over det sidste halve år. Besluttede mig for en FL/Flat99 kombination...starte med FL og så besøge et par af de smukke piger på Flat 99 derefter....

Kom til FL lørdag 14:30....alene....og første mand. Efter bad i det jomfrueligt rene badeværelse vovede jeg mig ind i løvens hule...12 lækre piger...ja, OK ikke alle på FKK standard...sad spredt i lokalets sofaer..iført sexede låkorte kjoler...hvor gør man lige af sig selv der....men endte ved siden af Jessie....fik en øl og en smøg....og så ville Jessie og hendes veninde ? lige introducere mig til stedets serviceydelser... så vi røg ovenpå...og efter lidt "vexeln" skete det uundgåelige....fantastisk...så lidt, sauna, dusche, øl og smøg så ville Marian og Carla vise mig at de var bedre til vexeln....og det var de faktisk...fantastisk kombi de kunne....vi var nu ialt 4 fyre på FL...og nåede faktisk kun op på 6 fyre denne lørdag eftermiddag, så man var lidt jaget:-)...selvom det var flatrate ....var faktisk sammen med 9 supersøde lækre piger ("midaldermandsperspektiv")....incl. Andre, Paula, Helena...og det frem til kl.19:30 (5 timer) hvor jeg kørte hjem over.....det eneste der manglede var en kammersjuk, selvom pigerne tog sig rigtig godt af mig.

Følte mig som en ung tyr derefter...er en del år siden der har været så mange skud i kanonen som denne eftermiddag...

Vil da ikke benægte at man kunne have haft det sjovere på Harmony....til 5 gange prisen....og spørgsmålet er jo så om man så helst vil 5 gange på FL eller en gang på Harmony....Tricky:-)).....men det er altså ikke 5 gange bedre på Harmony, såh...hmm.OK..maden er. Måske nogle af de sydligere FKK'er er meget bedre....og det glæder jeg mig så til at prøve en gang...

Men foreløbig glæder jeg mig til vi når i december hvor FL pigerne forhåbentligt er klædt ud som julegodter....hvis jeg kan dy mig så lang tid.

I love it!!

PS.Glemte da alt om mit planlagte Flat99 besøg efter den oplevelse.

PPS. Der var ikke GB, som der var da jeg var der for ca 6 måneders tid siden, så det er nok taget af tapetet, men det var da også for (fantastisk) vildt (lækkert).....( og havde slet ikke været til at klare denne lørdag).

Del dette indlæg


Link til indlæg
I_love_it skrev, for 43 minutter siden:

PPS. Der var ikke GB, som der var da jeg var der for ca 6 måneders tid siden, så det er nok taget af tapetet, men det var da også for (fantastisk) vildt (lækkert).....( og havde slet ikke været til at klare denne lørdag).

Der er som regel kun GB, når der er mange gæster - og som regel først senere på aftenen - jeg springer dog gerne over, da det er meget mørkt inde i det store GB- rum - og det mest er de mørklødede typer, der synes det er sjovt - og de går ofte ikke i bad bagefter :-(

I_love_it skrev, for 48 minutter siden:

Glemte da alt om mit planlagte Flat99 besøg efter den oplevelse.

Fantasy Lounge er altså også en tand bedre, både mht. antal og udvalget af piger.

Entreen til Flatt99 er gratis, men i forhold til FKK, sparer du i sidste ende måske kun entreen. Du kan spare lidt ved at købe en pakke med flere rum, men sidder der så kun en pige, du virkelig er int. i - og hun giver en dårlig service ......

Men for entreen får du på FKK altså også noget mere luksus for dine penge: Sauna, dampbad, sexkino, hyggekroge, udendørs areal, god mad, gratis alkoholfrie drinks, bedre badeforhold, flottere piger med noget bedre service, pænere rum, mindre røg og mere afdæmpet musik mm. 

Pigerne på Flatt99 kan dog godt, ligesom på det tidligere Aphrodite, finde ud af at lave lidt østeuropæisk stemning med kædedans, ballondans, stripperstang- og sceneshow - og det skal opleves :) - jeg syntes bare det var for tilrøget og musikken for høj - desuden kom der lidt mærkelige typer, der vist ikke var så interesserede i pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
theverybadwolf skrev, for 2 minutter siden:

Nybegynder når det kommer til Tyskland men overvejer en tur derned på fredag. Skal man så prøve Fantasy Lounge eller Flat99, hvis man skal vælge? Så må FKK vente til en anden gang.

100% Fantasy Lounge - du betaler kun 50/60 Euro entré og andre 50/60 Euro til pigerne - og så kan der kun komme drinks alkohol oveni - så ingen faldgruber der. Men sørg for at komme når de åbner kl. 1400 - ud på aftenen - og især fredag være mange østeuropæiske typer, der optager pigerne + at pigerne holder pause, så det kan være svært at få fat i de piger du gerne vil have med på rum og besøgene på rum, kan være noget kortere.

På Flatt99 kan du ligesom på FKK hurtigt komme til at vride pungen og kreditkortet mere end du havde beregnet hjemmefra. Hvis du vil besøge en FKK for første gang, kan jeg anbefale P-clubben i Jarplund http://en.the-pclub.de/girls/page/1, som er en lille hyggelig og overskuelig klub, du behøver kun slippe Euro 20,- i mindsteforbrug, så hvis det ikke er noget for dig - er udgiften til at overse - og du har da i det mindste snust lidt til fænomenet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
I_love_it skrev, for 3 timer siden:

 

Vil da ikke benægte at man kunne have haft det sjovere på Harmony....til 5 gange prisen....og spørgsmålet er jo så om man så helst vil 5 gange på FL eller en gang på Harmony....Tricky:-)).....men det er altså ikke 5 gange bedre på Harmony, såh...hmm.OK..maden er. Måske nogle af de sydligere FKK'er er meget bedre....og det glæder jeg mig så til at prøve en gang...

Du kan nemt have have en dag på Harmony der er 5 x bedre uden den er 5 x dyre. Og du kan omvendt også have en god dag på flat rate som slår en dag på Harmony.  Dog syntes jeg at chancen for at løbe ind i en dårlig dag er meget stører på flat rate end fkk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mage til lort skal man lede længe efter. Jeg besøgte stedet tirsdag. Der var ca. 30 mænd - primært russere og tyrkere. Det blev til 4 ture i løbet af de 7 timer, som jeg spildte der. Første pige: sød og skeløjet - gav sært blow og jeg mistede bare lysten. De mørke værelser gør det heller specielt spændende. Nr. 2 var Monika - russisk og pænere end på billedet, 69'er, prostatamassage mens jeg filede på stangen og hun gnubede sin fisse. Jeg blev tømt godt og grundigt.Dejlige brystvorter, der lå godt i munden.Nr. 3 lille pige med næsepiercing - hun fortalte at  man måtte sprøjte hende i munden. Hun maste godt, men ingen forløsning .sidste pige blev den anden Monika, der er lidt mere buttet end den første. Men hun er køn og sød. Hun var fin, men jeg slet ikke med alt for mørkeværelser. Det meste af tiden gik med at vente og vente og det er ikke ok. Der var GB omkring kl. 16.00 men jeg gad ikke med en flok tyrkere og russere. Så vil jeg hellere længere sydpå til en ordentlig klub. De to Monikaer kan jeg varmt anbefale. Men ikke klubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 6 timer siden:

Mage til lort skal man lede længe efter. Jeg besøgte stedet tirsdag. Der var ca. 30 mænd - primært russere og tyrkere. Det blev til 4 ture i løbet af de 7 timer, som jeg spildte der. Første pige: sød og skeløjet - gav sært blow og jeg mistede bare lysten. De mørke værelser gør det heller specielt spændende. Nr. 2 var Monika - russisk og pænere end på billedet, 69'er, prostatamassage mens jeg filede på stangen og hun gnubede sin fisse. Jeg blev tømt godt og grundigt.Dejlige brystvorter, der lå godt i munden.Nr. 3 lille pige med næsepiercing - hun fortalte at  man måtte sprøjte hende i munden. Hun maste godt, men ingen forløsning .sidste pige blev den anden Monika, der er lidt mere buttet end den første. Men hun er køn og sød. Hun var fin, men jeg slet ikke med alt for mørkeværelser. Det meste af tiden gik med at vente og vente og det er ikke ok. Der var GB omkring kl. 16.00 men jeg gad ikke med en flok tyrkere og russere. Så vil jeg hellere længere sydpå til en ordentlig klub. De to Monikaer kan jeg varmt anbefale. Men ikke klubben.

Du har desværre ramt en dårlig dag med mange mænd, øv!

MEN, hvor har du fået prostatamassage til de penge?

At du ikke kan prestere er ikke Andras skyld.

Var det den langhårede Monica? Hun er ikke russer men rumæner.

Ps. Hun er min. 

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 6 timer siden:

Første pige: sød og skeløjet - gav sært blow og jeg mistede bare lysten.

Det må være Paula - hun er meget aktiv, ret ung med en flot figur og hiver sjovt nok mange med på rum, hvor man af og til kan få lov til at tænde loftlyset i nogen af rummene. Men Paula skal slikkes først for at blive varmet op - og du kalder dig fisseslikkeren ;-)

Men du har absolut ramt en dårlig dag - jeg har vist ikke siden de vilde dage på Optasia oplevet mere end 20 mænd i klubben på en gang - og de sidste gange har de slet ikke haft gangbang pga. mangel på mænd - og så allerede kl. 16 - måske er der andre end de danske mænd, der har fået øje på hjemmesiden?

Hvor mange piger var der tilstede i klubben? Du spurgte ikke Moni (Tekenfrau) om det var normalt med så mange mænd en alm. hverdag? Der kom ikke flere piger på vagt, nu der var så mange mænd?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, den 24. dec. 2015 at 16:12:

Mage til lort skal man lede længe efter. Jeg besøgte stedet tirsdag. Der var ca. 30 mænd - primært russere og tyrkere. Det blev til 4 ture i løbet af de 7 timer, som jeg spildte der. Første pige: sød og skeløjet - gav sært blow og jeg mistede bare lysten. De mørke værelser gør det heller specielt spændende. Nr. 2 var Monika - russisk og pænere end på billedet, 69'er, prostatamassage mens jeg filede på stangen og hun gnubede sin fisse. Jeg blev tømt godt og grundigt.Dejlige brystvorter, der lå godt i munden.Nr. 3 lille pige med næsepiercing - hun fortalte at  man måtte sprøjte hende i munden. Hun maste godt, men ingen forløsning .sidste pige blev den anden Monika, der er lidt mere buttet end den første. Men hun er køn og sød. Hun var fin, men jeg slet ikke med alt for mørkeværelser. Det meste af tiden gik med at vente og vente og det er ikke ok. Der var GB omkring kl. 16.00 men jeg gad ikke med en flok tyrkere og russere. Så vil jeg hellere længere sydpå til en ordentlig klub. De to Monikaer kan jeg varmt anbefale. Men ikke klubben.

Du har desværre ramt en dårlig dag med mange mænd, øv!

MEN, hvor har du fået prostatamassage til de penge?

Var det den langhårede Monica? hun er ikke russer men rumæner.

Hvis man ikke er alt for tyk bag ørerne (liderlig) kan det betale sig at komme sidst på måneden og når de åbner kl 14.00

Her i julemåneden kan der være andre forhold.

Ps. Monica er min. :grin:

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...