Hop til indhold
crunzie

Thai massage med happy ending

Recommended Posts

Hej med jer

Er der nogle som kender thaimassage steder som både giver god massage og en god afslutning?

Det skal gerne være i Silkeborg, Hammel, Skanderborg, Hørning området.

Ser frem til svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
crunzie skrev, for 11 minutter siden:

Hej med jer

Er der nogle som kender thaimassage steder som både giver god massage og en god afslutning?

Det skal gerne være i Silkeborg, Hammel, Skanderborg, Hørning området.

Ser frem til svar. 

Må det (i nødstilfælde) også gerne være Århus?

-Fordi så tror jeg, at du har en del mere at vælge imellem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
crunzie skrev, 1 time siden:

Hej med jer

Er der nogle som kender thaimassage steder som både giver god massage og en god afslutning?

Det skal gerne være i Silkeborg, Hammel, Skanderborg, Hørning området.

Ser frem til svar. 

Der findes en hjemmeside, som hedder Eroguide.dk der kan man finde svar på næsten alt der har med massage og en god afslutning at gøre. Du skulle prøve den ;-)

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
crunzie skrev, for 1 time siden:

Hej med jer

Er der nogle som kender thaimassage steder som både giver god massage og en god afslutning?

Det skal gerne være i Silkeborg, Hammel, Skanderborg, Hørning området.

Ser frem til svar. 

Der har været nogle piger engang, der kunne begge dele. 

Det hjælper ikke dig her og nu. 

Mig bekendt er det ikke en mulighed pt. Man bliver nødt til at tage det to oplevelser, to forskellige steder. Ærgerligt nok. 

Der er dog steder du kan få en rar massage, så´en wellness, mest oplæg til det sjove. Ikke en massage der gør ret meget for ømme muskler. 

Der er det smart at læse de seneste 20-30 anmeldelser igennem i "Anmeldelser Thai Jylland og Fyn" hedder den frit efter hukommelsen. 

Du kan evt prøve at søge via bynavn, men desværre er det ikke altid det nævnes i omtaler/anmeldelser af stederne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
crunzie skrev, for 4 timer siden:

Hej Thai-fan

Ja da. Gerne ;-)

Thai-verdenen er (så vidt jeg har oplevet) lidt mere uforudsigelig end den "danske" GP-verden, da pigerne tit skifter massageklinik, og tager til og fra Thailand på ferie/besøg. Så det er ret ofte, at man ikke kan regne med anmeldelser, der er ældre end et par måneder gamle mht. om en bestemt kvinde er på et bestemt sted (correct me if I am wrong...). Ud over det, så ændrer klinikkerne ind imellem navn og ejer(e), hvilket gør det endnu sværere at holde styr på.

Jeg er absolut ikke rutineret, men jeg har dog lagt mærke til (og selv oplevet), at der dog er visse steder, der vedvarende performer godt i anmeldelserne her på EG. På Chaba, Chr. Kiers Plads i Århus kan man være ret sikker på en nogenlunde massage, men en god afslutning fra især Cream (hedder hun vist). N&N har jeg ikke været ved selv. De plejer at få OK anmeldelser og ligger i Grønnegade, Århus. 

Aroma Massage på Vestre Ringgade er vist lidt op og ned. Har været der en ned-gang selv, med en noget uinspireret, midaldrende thai-dame. 

Hedemannsgade (tæt på Chaba) er i den dyrere ende, men der har været gode kvinder der. 

Thaimassage Aarhus på Skanderborgvej er efter sigende 100 pct. uden sex, men med god massage. 

Jeg er selv relativ ny i thai-massage verdenen, men læs anmeldelserne 3-4måneder tilbage, lyt til de erfarne kræfter på forumet, kast dig ud i det, du vil ikke fortryde det. Og sidst men ikke mindst: Husk anmeldelsen af din oplevelse til os andre :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
crunzie skrev, for 15 timer siden:

Hej med jer

Er der nogle som kender thaimassage steder som både giver god massage og en god afslutning?

Det skal gerne være i Silkeborg, Hammel, Skanderborg, Hørning området.

Ser frem til svar. 

Morgen

Tag en tur på Viborgvej 25.(Århus) Der blev jeg positivt overrasket sidst. Ellers Hedemanns gade, der er der som regel fine piger.

Men en ting er sikkert disse steder. Hvad jeg oplever i dag er der ingen garanti for i morgen.

Men det er jo det der gør det spændende.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...